تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
plusresetminus
حزب الله:معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر، ۲ دستگاه اتوبوس را به عنوان گرمخانه سیار برای جمع آوری و ساماندهی شبانه افراد بی خانمان و کارتن خواب اختصاص داده است.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۵۹۰
راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر همتی با اشاره به راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج، اظهار داشت: همزمان با برودت هوا و بارندگی های اخیر، این معاونت۲ دستگاه اتوبوس را برای راه اندازی گرمخانه سیار اختصاص داده است.
وی گفت: فعالیت گرمخانه سیار از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۷ آغاز شده و تا ۹۹/۰۱/۲۷ ادامه خواهد داشت. 
گفتنی است؛ در صورت نیاز، این مدت تمدید خواهد شد.
 این مسئول ادامه داد: افراد بی خانمان می توانند با استقرار شبانه در این اتوبوس ها به صورت موقت از غذای گرم، چای، آب معدنی، میان وعده، پتو و خدمات اولیه درمانی بهره مند شوند.
همتی ظرفیت هر اتوبوس را حدود ۲۵ نفر و در مجموع ۵۰ نفر بیان کرد و افزود: پس از جمع آوری، افراد بی خانمان به سرپناه شبانه جاده قزلحصار منتقل می شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: فعالیت گرمخانه آقایان واقع در میدان قدس با ظرفیت ۱۲۰ نفر از اواسط فصل پاییز شروع و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. ضمن آنکه گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران با ظرفیت ۶۰ نفر در تمام طول سال فعال است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود درصورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج تماس گرفته تا ترتیب انتقال و پذیرایی در گرمخانه ها صورت گیرد. 







     
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین