BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج

پایگاه خبری کرج امروز , 3 اسفند 1398 ساعت 9:56

حزب الله:معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر، ۲ دستگاه اتوبوس را به عنوان گرمخانه سیار برای جمع آوری و ساماندهی شبانه افراد بی خانمان و کارتن خواب اختصاص داده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر همتی با اشاره به راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج، اظهار داشت: همزمان با برودت هوا و بارندگی های اخیر، این معاونت۲ دستگاه اتوبوس را برای راه اندازی گرمخانه سیار اختصاص داده است.

وی گفت: فعالیت گرمخانه سیار از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۷ آغاز شده و تا ۹۹/۰۱/۲۷ ادامه خواهد داشت. 
گفتنی است؛ در صورت نیاز، این مدت تمدید خواهد شد.
 این مسئول ادامه داد: افراد بی خانمان می توانند با استقرار شبانه در این اتوبوس ها به صورت موقت از غذای گرم، چای، آب معدنی، میان وعده، پتو و خدمات اولیه درمانی بهره مند شوند.
همتی ظرفیت هر اتوبوس را حدود ۲۵ نفر و در مجموع ۵۰ نفر بیان کرد و افزود: پس از جمع آوری، افراد بی خانمان به سرپناه شبانه جاده قزلحصار منتقل می شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: فعالیت گرمخانه آقایان واقع در میدان قدس با ظرفیت ۱۲۰ نفر از اواسط فصل پاییز شروع و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. ضمن آنکه گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران با ظرفیت ۶۰ نفر در تمام طول سال فعال است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود درصورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج تماس گرفته تا ترتیب انتقال و پذیرایی در گرمخانه ها صورت گیرد. 







     
 


کد مطلب: 219590

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/219590/راه-اندازی-گرمخانه-سیار-اولین-بار-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com