تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
حزب الله: سرپرست اداره مطالعات بحران و پدافند غیر عامل شهرداری کرج گفت: جلسه هماهنگی بین دستگاهی در جهت بررسی نقاط امن و اسکان اضطراری در محل اداره مطالعات بحران و پدافند غیر عامل شهرداری کرج برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۳۳۵۱۵۰
نقاط امن و اسکان اضطراری بررسی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احسان ایزدبین با اشاره به اینکه در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه اولین نیاز به اسکان اضطراری شهروندان در نقاط امن است اذعان کرد: امکانات حداقلی رفاهی در مواقع بحران در محل های نقاط امن توسط مدیریت شهری پیش بینی شده و در آینده‌ای نزدیک مکان های جدید  نیز در دست مطالعه و تجهیز قرار خواهد گرفت.  
وی به حضور مدیران و نمایندگان بحران استانداری البرز ، جمعیت هلال احمر استان البرز  و بحران فرمانداری شهرستان کرج در جلسه امروز اشاره و اضافه کرد: این نشست در جهت هم افزایی و استفاده از نقطه نظرات اهل فن در دستگاه های خدمات رسان استانی صورت گرفت و بر نظرات فنی ، کارشناسی و هماهنگی بیش از پیش تاکید شد. 
وی در پایان از بازدید از چند بوستان تجهیز شده شهرداری کرج به همراهی نمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه یاد کرد و افزود: این بازدید میدانی با هدف خدمات رسانی بهینه در مواقع بحران، حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله و ... صورت گرفت و در آینده نزدیک با تدوین آیین نامه های مرتبط و با رعایت استاندارهای مطروحه از سوی نهادهای ذیربط و بومی سازی بر اساس اصول فنی، شهرسازی و ... در شهر کرج اقدامات مثبتی صورت می‌گیرد. 
نقاط امن و اسکان اضطراری بررسی شد
نقاط امن و اسکان اضطراری بررسی شد
نقاط امن و اسکان اضطراری بررسی شد
نقاط امن و اسکان اضطراری بررسی شد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین