تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
plusresetminus
حزب الله:بر اساس گزارش‌های رسیده چهار نظامی صهیونیست در یک حادثه امنیتی در مرز مصر با سرزمین‌های اشغالی مجروح شدند.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۹۵۵
حادثه امنیتی در مرز مصر با فلسطین اشغالی/ ۴ صهیونیست مجروح شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک گروه مسلح در  گذرگاه «نیتصانا» به روی نظامیان ارتش اسرائیل تیراندازی کردند که  منجر به زخمی شدن دو نظامی رژیم اسرائیل شد.
منابع صهیونیستی از انتقال نظامیان مجروح در حادثه امنیتی به بیمارستان سوروکا با استفاده از یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.  این حادثه درفاصله 40 کیلومتری از گذرگاه رفح در نوار غزه رخ داده است
برخی منابع عبری مدعی شدند یک جیپ ارتش رژیم صهیونیستی هدف کمین تعدادی افراد مسلح قرار گرفته است. این رسانه ها افزودند تعداد تلفات و زخمی شدگان این حادثه در صفوف نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در دست بررسی است.
رادیو رژیم صهیونیستی شرایط به وجود آمده را مبهم توصیف کرد. همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات این حادثه افزود علت این درگیری در دست بررسی است.
این در حالی است که شورای سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات حادثه امنیتی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی با مصر را ممنوع اعلام کرد.
منابع عبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اسرائیل در حال تجهیز و  ارسال نیروهای کمکی نظامی به مرز مصر با فلسطین اشغالی است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین