تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
plusresetminus
حزب الله: عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیر کارخانه قند قول مساعدت جهت رفع مشکلات شهروندان در مجاورت این کارخانه را داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۵۱۵۵
کارخانه قند کرج شیرینی توافق با شهرداری را به شهروندان بچشاند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رحیمی به همراه سید مرتضی اعتصامی دو عضو شورای اسلامی شهر کرج و حسین عطایی شهردار منطقه ۹ از کارخانه قند کرج بازدید و با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این کارخانه دیدار کرد.
علیرضا رحیمی محمودآبادی در حاشیه بازدید از کارخانه قند کرج اظهار داشت: این کارخانه از سال ۱۳۱۱ با مساحت حدود ۶۰۰ هزار متر مربع در حال فعالیت بوده و در غرب چهارراه هفت تیر واقع شده که در دوره ای تولیدات انبوهی در باب تولید شکر در کشور بر دوش آن بود و امروزه به دلایلی به حالت نیمه تعطیل قرار گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهروندان از باب محیط زیستی و بوی نامطبوع از گذشته نارضایتی هایی را داشتند و با مشکلاتی مواجه هستند که در دیداری که با آقای زاهدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانه صورت گرفت قول رعایت مسائل محیط زیستی اعم از بوی نامطبوع و نحوه تخمیر گرفته شد.
وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد شد توافقی با شهرداری کرج صورت پذیرد که توافقی برد برد برای شهروندان و صاحب کارخانه که دولت می باشد را در پی داشته باشد.
رحیمی در پایان استفاده از ظرفیت بالای این کارخانه در جهت افزایش سرانه خدماتی و رفاهی را متذکر شد و گفت: امیدوارم با نگاه خوب آقای زاهدی مسائل محیط زیستی این موضوع و همچنین آشفتگی این پهنه‌ی بزرگ شهری در مرکز شهر را با توافق خوب برطرف نماید و سیما منظر مناسب، تعریض معابر، توسعه دانشگاه و همچنین افزایش سرانه خدماتی و فرهنگی این محل تامین شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین