تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
plusresetminus
حزب الله:بیش از ۱۰۰ نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین قطعنامه‌ای صادر کردند.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۱۲
قطعنامه ۱۶۵ نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در قطعنامه‌ای که امروز چهارشنبه در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان معرفی شد ۱۶۵ قانونگذار از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه بار دیگر ضمن طرح ادعای نقض حقوق بشر در ایران حمایت خود از اغتشاشات ایران و از آنچه طرح «مریم رجوی برای آینده ایران» خوانده شده اعلام کردند.
این قطعنامه توسط تام مک کلینتاک یک جمهوری خواه کنگره معرفی شده و براد شرمن یکی از رهبران دموکرات آمریکا از حامیان اصلی آن است.
ارائه این قطعنامه ضد ایرانی فرصتی بوده است تا سرکرده گروه تروریستی منافقین که دستش به خون هزاران ایرانی آلوده است، مجالی برای لفاظی پیدا کند.
در این قطعنامه ادعا شده است که مجلس نمایندگان آمریکا «در کنار مردم ایران که به طور مشروع از حقوق خود برای آزادی در برابر سرکوب دفاع می‌کنند» می‌ایستد و «حقوق مردم ایران و مبارزه آن‌ها برای ایجاد یک کشور دموکراتیک، سکولار و غیرهسته‌ای را به رسمیت می‌شناسد.»
آمریکا و غرب طی ماه‌های گذشته با این ادعا که به دنبال تغییر نظام در ایران نیستند روندی هدفمند را به بهانه حمایت از مردم ایران آغاز کرده اند و در این راستا تحریم‌های گسترده‌ای را که مردم ایران را نیز هدف قرار می‌دهد اعمال کرده اند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین