تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
حزب الله:نخست وزیر عراق به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و المهندس نوشت: حمله به آنان در همه عرف‌ها و قوانین بین‌المللی محکوم است.
۰
کد مطلب : ۳۰۰۸۳۸
توییت نخست وزیر عراق به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و المهندس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نخست‌ وزیر عراق با محکوم کردن ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، تأکید کرد که دولت عراق برای تقویت حاکمیت ارضی و استقلال سیاسی عراق تلاش می کند.
محمد شیاع السودانی , کشور عراق ,
«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق، با انتشار توئیتی نوشت: لازم است فرماندهان پیروزی بر تروریسم و قهرمانی‌های آنان در برخورد با سفاک‌ترین گروه تروریستی افراط‌گرا در تاریخ معاصر را به یاد داشته باشیم.
وی افزود: حمله به آنان در همه عرف‌ها و قوانین بین‌المللی محکوم است و برای همین دولت ما برای تحکیم حاکمیت ارضی و تلاش برای استقلال سیاسی عراق و توانایی این کشور در حفاظت از فرزندان این آب و خاک تلاش می‌کند.

این در حالی است که چند استان عراق امروز سه شنبه 3 ژانویه را به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس، تعطیل اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، استان های بغداد، بصره، واسط، دیالی، الانبار، نینوا، صلاح الدین، دیوانیه، المثنی، ذی قار، کربلا و بابل امروز سه شنبه به مناسبت شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس تعطیل اعلام شدند.
ادارات امنیتی، خدماتی و بهداشتی از این تصمیم مستثنی هستند.
شهیدان سلیمانی، المهندس و همراهان آنها بامداد 3 ژانویه 2020 در جاده فرودگاه بین المللی بغداد هدف حمله پهپادی آمریکا قرار گرفتند و شهید شدند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین