تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
plusresetminus
هک شدن دوربین‌های نظارتی محل انفجار‌های شهر اشغالی قدس، ضربه دردناک دیگری به سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، وارد کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۷۲۳
هک دوربین‌ها، ضربه‌ای به سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی
در حالی که سرویس‌های امنیتی دشمن به بررسی عملیات انفجار‌های در شهر اشغالی قدس مشغول بود و از عملیات مقاومت دچار سرگشتگی و سردرگمی شده بود، ضربه دردناک دیگری به آن‌ها وارد شد. این ضربه دردناک با هک کردن دوربین‌های نظارتی است که عملیات‌ها را به تصویر کشیده است.
این دوربین‌ها به مرکز مهمی در دستگاه امنیتی صهیونیستی تعلق دارد که تل آویو نام آن را به دلیل حساسیت امنیتی فاش نکرده است.
این در حالی است که گروه هکری موسوم به عصای موسی تصاویری را از این عملیات‌ها و انفجار‌ها منتشر کرد و همه اطلاعاتی را که تل آویو می‌خواست مخفی نگه دارد تا به عاملان این عملیات‌ها دست یابد، فاش کرد.

رسوایی صهیونیست‌ها با هک شدن دوربین‌های قدس اشغالی

مجری خبری شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: اشخاصی که بمب را در شهر قدس کار گذاشته بود هنوز بازداشت نشده اند. اما به موسسه امنیتی اسرائیلی ضربه دیگری وارد شده است، زیرا تصاویر انفجار که در شبکه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است با هک شدن دوربین‌های یک مرکز امنیتی بزرگ به دست گروه هکری افتاده است.
روعی شارون، تحلیلگر نظامی صهیونیستی گفت: باید این مسئله بررسی شود اینجا یک رسوایی مطرح است و یک علامت سئوال بزرگی ایجاد شده است، زیرا این مسئله به یک مرکز امنیتی بزرگی تعلق دارد که دوربین‌هایی در اختیار دارد و تصاویر مربوط به چهارراه‌ها را در ساعت‌های شبانه روز ضبط می‌کند و هیچ کس نمی‌دانست که این انفجار‌ها و حملات تصویربرداری شده است و اگر تصاویری وجود دارد پس کجاست؟ ناگهان گروه هکری با انتشار این فیلم برای همه ما فاش کرد که این عملیات فیلمبرداری شده است بنابراین سئوال این است آیا هکر‌هایی که تصاویر را از دوربین‌ها حذف کرده اند هیچ تصویری در آن‌ها باقی نگذاشته اند؟ این هکر‌ها هر آنچه در اختیار شاباک و پلیس است از آن‌ها گرفته اند.

اذعان صهونیست‌ها به راهبردی بودن تحولات کرانه باختری

جریان‌های صهیونیستی که از حزب راستگرای افراطی خشمگین هستند بر این باورند که در کرانه باختری تحولات راهبردی مهمی اتفاق افتاده است و هر عملیات نظامی گسترده بار دیگر تکرار می‌شود و پیامد‌های خطرناکی را بر تل آویو خواهد گذاشت.
لیؤر اکرمن، مسئول سابق در شاباک گفت: امروز هیچگونه توجیهی برای عملیات گسترده تری در کرانه باختری وجود ندارد و ما در دوره‌ای که قبل از عملیات دیوار نگهبان اتفاق افتاد نیستیم و ما باید مناطقی را اشغال کنیم و بر آن مسلط شویم.
تامیر هایمن، رئیس سابق اطلاعات نظامی سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی اذعان کرد: مسئله خطرناکی که امروز با آن مواجه هستیم این است که به یک انتفاضه فراگیر دست یابیم و این مسئله پیچیده‌تر است، زیرا بحران ریاست در تشکیلات خودگردان فلسطینی وجود دارد و در نیرو‌های امنیتی آن‌ها ضعف وجود دارد و یک نسل جدید از جوانان نا امید که اعتماد خود را به موسسات کنونی از دست داده اند ایجاد شده است بنابراین یک جرقه می‌تواند به انتفاضه گسترده منتهی شود.
اخیرا یک مسئول امنیتی بزرگ ناتوانی سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی در شناسایی مجریان انفجار‌های قدس را اینگونه توجیه کرد که شاید هم اکنون شرایطی پیش آمده باشد که نتوانیم شرایط را در زمان بندی درست تشخیص دهیم، زیرا علم و فناوری در اختیار همه قرار دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین