تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
plusresetminus
حزب الله:کارشناس بازار رمز‌ارز گفت: شاخص ترس در بازار رمز‌ارز موج می‌زند و اهالی بازار رمز‌ارز برای تعیین سرنوشت بیت‌کوین منتظر اخبار جهانی هستند.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۴۶۱
شاخص ترس در بازار رمز‌ارز موج می‌زند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آرتا اسدی کارشناس بازار رمز‌ارز گفت: در ۹ روز گذشته قیمت بیت کوین با ریزش ۱۶ درصدی، از ۳۰ هزار دلار به ۲۵ هزار دلار رسید. وضعیت کلی بازار رمزارز نیز به علت تاثیر ریزش بیت کوین نزولی است.
او می‌گو‌ید: دلیل ریزش بیت‌کوین تاثیر شروع رکود اقتصاد جهانی است که به بازار های دنیا هم رسیده و اکنون بازار ارز‌های دیجیتال را نیز درگیر کرده؛ برای این ارز روند نزولی ۸۰ روزه در نظر گرفته شده، اما در ۳۵ روز گذشته، بیت‌کوین برای جلوگیری از این روند تلاش کرده که موفق نبوده است.

این کارشناس بازار رمز‌ارز گفت: بیت کوین حدود ۵ روز پیش، مجدد با یک ریزش شدید مواجه شد که در این هنگام، حجم معاملات بازار بالا رفت؛ این بالا رفتن  بیانگر قوی بودن روند نزول ۸۰ روزه بیت‌کوین و ادامه دار بودن آن است.

سرنوشت بیت کوین در انتظار اخبار اقتصاد کلان ////شاخص ترس در بازار رمز‌ارز  بالا است////سرنوشت بیت کوین در حاله ای از ابهام ///۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار اولین حمایت بیت کوین
نمودار مربوط به ریزش ارزش بیت کوین
آقای رضا اسماعیل نسب کارشناس بازار ارز‌های دیجیتال به سوالات زیر درباره ریزش قیمت بیت‌کوین پاسخ داد.
 علت ریزش قیمت بیت کوین چیست؟
آقای اسماعیل نسب: برای تحلیل بیت کوین مانند هر ارز دیگری دو منظر تکنیکال و بررسی اقتصاد کلان آمریکا و تورم موجود در دنیا وجود دارد. از منظر تکنیکال، روند نزولی بیت کوین هنوز ادامه دارد و ریزش این ارز از ۶۸ هزار دلار شروع شده است.
بیت‌کوین در ۹ روز گذشته محدوده ۳۵ هزار دلار را دیده و اگر قیمت آن به بالای ۴۰ هزار دلار نرسد، نمی‌توانیم کف و سقف‌های بالاتری را برای این ارز مشاهده کنیم. جریان داخلی ریزش بیت کوین از قیمت ۴۴ هزار دلار شروع شده و روند کوتاه مدتی از روند بزرگ نزولی ۶۸ هزار دلاری  است. این جریان داخلی نیر بیانگر این است که قیمت بیت‌کوین، کماکان نزولی خواهد بود.
قیمت بیت کوین دوباره رشد می‌کند؟
آقای اسماعیل نسب: اگر بیت‌کوین بخواهد بازگردد، باید در مرحله اول به بالای ۳۲ هزار دلار و بعد از آن، به ۴۰ هزار دلار برسد. شکسته شدن خط روند صعودی که این ارز مدت‌ها بالای آن بود، نشانه بدی برای رشد بیت‌کوین است. رسیدن بیت‌کوین به قیمت ۲۴ هزار دلار، می‌تواند نشان دهنده ترس شدید فعالان بازار رمز‌ارز باشد.
بیت کوین در دو روز گذشته با روند نزولی و فشار فروش مواجه بوده و از هفته گذشته تاکنون، از  ۳۲ هزار دلار به ۲۵ هزار دلار رسیده است و همچنان فشار فروش ادامه دارد.
سرنوشت بیت کوین در انتظار اخبار اقتصاد کلان ////شاخص ترس در بازار رمز‌ارز  بالا است////سرنوشت بیت کوین در حاله ای از ابهام ///۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار اولین حمایت بیت کوین
چه اخباری روی قیمت بیت کوین اثر می‌گذارد؟
آقای اسماعیل نسب: در ادامه روند نزولی قیمت بیت‌کوین  ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار می‌تواند اولین حمایت برای این ارز باشد و کارشناس‌ها قیمت ۲۰ هزار دلار را حمایت بعدی و ارزشمند برای خرید بیت‌کوین می‌دانند. طی روز گذشته تقریبا ۳۴۰ بیت‌کوین از سمت ماینر‌ها به سمت صرافی‌ها فرستاده شده، اما این دلیل اصلی ریزش قیمت آن نیست.
از لحاظ کلان، اخبار چهارشنبه آینده، اقتصاد بین‌المللی بر قیمت بیت‌کوین اثر دارد، این اخبار شامل بیانیه تعیین نرخ بهره، کنفرانس مطبوعاتی  و گزارش ذخایر نفت خام می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین