تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
plusresetminus
حزب الله:رئیس هیئت اسکی استان از آغاز فعالیت پیست اسکی زنجان منوط به رنگ‌بندی شرایط کرونایی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۵۵۳
فعالیت پیست اسکی زنجان در گرو رنگ‌بندی کرونایی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رضا اژدری‌آزاد  با اشاره به اینکه در چنین روزهایی اقدامات لازم برای آماده‌سازی پیست اسکی زنجان انجام می‌شود، گفت: بی‌تردید با آغاز بارش برف شاهد بازگشایی پیست اسکی زنجان خواهیم بود اما تحقق کامل این امر به رنگ‌بندی کرونایی نیز بستگی دارد.
وی با یادآوری اینکه هیئت اسکی استان زنجان هر سال برنامه‌های خود را بر اساس برنامه تقویمی اجرا کرده و امسال این بر همین منوال خواهد بود، افزود: اگر قرار باشد همه برنامه‌های این هیئت به اجرا درآید، باید شرایط کرونایی نیز اجازه چنین کاری را به ما بدهد.
این فعال ورزشی با بیان اینکه قرار بود میزبانی دو رویداد کشوری را در سال گذشته بر عهده بگیریم که به دلیل شیوع ویروس کرونا محقق نشد، اظهار کرد: علی‌رغم رایزنی‌های صورت گرفته برای برگزاری این رویدادها در سال‌جاری، با توجه به شرایط کرونایی، برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
رئیس هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به نحوه برگزاری رویدادهای ورزشی در شرایط مختلف کرونایی، عنوان کرد: وضعیت قرمز کرونایی اجازه هیچ‌گونه فعالیتی را به ما نمی‌دهد، این در حالی است که در شرایط نارنجی قادر هستیم از تیم‌های منتخب در پیست اسکی استقبال کنیم.
اژدری‌آزاد با یادآوری اینکه در شرایط زرد و آبی کرونایی می‌توان رقابت‌های مختلف را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد، ادامه داد: امیدواریم شرایط کرونایی زنجان به گونه‌ای باشد که بتوانیم شاهد برگزاری رویدادهای مختلف و نیز حضور علاقه‌مندان در پیست اسکی زنجان باشیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین