تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
plusresetminus
حزب الله:دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام تبریک خود به فرمانده کل ارتش اعزام ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را الگویی موفق در پیمایش‌های دریایی توام با ابتکار و خلاقیت دانست.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۴۷۰
اعزام ناوگروه ۷۵ نداجا الگویی موفق در پیمایش‌های دریایی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام تبریک خود به فرمانده کل ارتش اعزام ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را الگویی موفق در پیمایش‌های دریایی توأم با ابتکار و خلاقیت دانست.
متن این پیام به شرح زیر است:
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
با احترام اعزام ناوگروه اطلاعاتی و عملیاتی ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار به اقیانوس اطلس شمالی و انجام پیمایشی ۴۰ هزار کیلومتری با عبور از چهار تنگه راهبردی در جهان، نشان همت و عزم عزت آفرین دریادلان نداجا و الگوی موفق در پیمایش‌های دریایی تو ام با ابتکار و خلاقیت در انتخاب مسیرهای مناسب و امن محسوب می‌شود.
بی تردید این اقدام شجاعانه و جهادی در تحکیم امنیت ملی و گسترش همکاری‌های دفاعی منطقه‌ای و بین‌المللی تأثیرگذار خواهد بود.
اینجانب از همه فرزندان دلیر، افسران شجاع و کارکنان غیوری که در این اقدام ملی و افتخارآمیز مشارکت داشتند تشکر و قدردانی نموده، دوام توفیقات جنابعالی و همرزمان گرانقدر را در اجرای تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا از خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.
منبع : مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین