تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله: نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج الزام پایبندی دستگاه های مربوطه به تقسیم وظایف انجام شده در بلوار پیام را خواستار شد.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۴۵۵
مشکلات بلوار «پیام» یکبار برای همیشه رفع شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رحیمی به همراه سید مرتضی اعتصامی رئیس کمیسیون محیط زیست و مسعود محمدی رئیس کمیسیون عمران شورا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، معاون راهداری اداره کل، رئیس اداره راه شهرستان، مدیران مناطق سه و چهار، معاون فنی عمرانی شهرداری کرج، رئیس سازمان سیما منظر و سایر مسئولان مربوطه در جلسه میدانی بلوار پیام حضور یافت.
وی در این بازدید میدانی با بیان اینکه شهرداری کرج با مشکلات مالی دست‌ و پنجه نرم می‌کند، گفت: اهمیت صیانت از جان مردم، اعضای شورا را برای تعریف پروژه به اینجا آورده که درصدد آن هستیم تا مشکلات و معضلات بلوار پیام یکبار برای همیشه رفع شود تا پیام خوبی به شهروندان و به‌خصوص ساکنان مجاور این بلوار که از قشر کم برخوردار هستند داشته باشیم.
نایب رئیس شورای شهر کرج الزام پایبندی دستگاه های مربوطه به تقسیم وظایف انجام شده را خواستار شد و افزود: جلسات میدانی به مراتب موثرتر از جلسات پشت میزی است و قطعا بازدیدهای میدانی بدون دستاورد مورد قبول نبوده و دنبال نتیجه‌ایم به عنوان نماینده مردم در صورت کم کاری دستگاه های مربوطه، شفاف اعلام خواهم کرد.
رحیمی بر انجام وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز در این جاده پرخطر تاکید کرد و به عدم ایمنی پل‌های عابرپیاده، رفت و روب و پاکسازی ریفوژ و روشنایی معابر با مشارکت اداره برق، نصب فوری علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و به اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز یکماه فرصت داده شد تا مشکلات را برطرف کند.
وی به علت توقف پروژه انتقال آب‌های سطحی سیاه‌جوی پرداخت و گفت: مزاحمت پل عابرپیاده در اتصال خطوط پروژه که باید جمع آوری و بعد از اتمام کار نصب مجدد شود، البته پیشنهاد شد که محل این پل عابرپیاده مطالعه و نیازسنجی بشود تا در صورت امکان به محل مناسب‌تری جابجا شود و اراضی زندان قزلحصار یکی دیگر از علت توقف در این پروژه است که در حال مذاکره است.
 رحیمی به معاون فنی و عمرانی و شهرداران مناطق سه و چهار تاکید کرد ظرفت مهلت ۱۰روزه نسبت به برآورد هزینه فضاسازی جدول و فضای سبز اقدام کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین