تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج گفت: قیر کافی برای بهسازی معابر شهر کرج تأمین‌شده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۲۲۸
قیر کافی برای بهسازی معابر کرج تأمین‌شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کمالی زاده ظهر امروز در جلسه‌ای که با محوریت بررسی ساخت‌وسازهای غیرمجاز و با حضور مدیران مناطق و سازمان‌ها برگزار شد، بر اهمیت عملکرد کمیسیون ماده صد، تسریع در آسفالت معابر مناطق و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز تأکید کرد.
وی در این جلسه با اشاره به اینکه مقررشده است سازمان بازرسی اقدامات خود را از مجموعه شهرداری کرج در خصوص ماده ۱۰۰ را انجام دهد از مدیران خواست تا با بررسی حوزه‌های خود در این زمینه در خصوص بحث نرم‌افزاری و مراحل ارسال صحیح رأی و فراینده‌های آن همچنین اجرای رأی‌های صادره بررسی‌های لازم را انجام دهند.
شهردار کرج با اشاره به اینکه قیر کافی برای بهسازی معابر تأمین‌شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌بندی‌های انجام‌شده موضوع آسفالت معابر با جدیت و استفاده از همه ظرفیت‌ها در مناطق شهر کرج صورت گیرد.
کمالی زاده با توجه به اینکه جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز با تأکید بر قانون ‌مداری در قالب اجرای طرح‌های پیشگیرانه انجام می‌شود، گفت: برخورد با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است و نظارت مستمر انجام می‌شود.
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین