تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
plusresetminus
حزب الله : معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: فرآورده‌های غذایی بسته بندی شده با زبان عبری غیرمجاز و غیر قابل مصرف است.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۲۰۳
ورود چمدانی فرآورده‌های غذایی بسته‌بندی شده با زبان عبری

 

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سهیل اسکندری با اشاره به تصاویری که از یک نوع فراورده غذایی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و بر روی آن مشخصاتی از کالا به زبان عبری درج شده، گفت: چنین فرآورده‌هایی به هیچ وجه از سوی سازمان غذا و دارو مجوزی دریافت نکرده و نخواهند کرد.

وی همچنین اضافه کرد: مشاهده چنین محصولاتی اگر چه بصورت محدود، بیانگر آن است که ورود آنها به کشور یا بصورت  به اصطلاح «چمدانی» بوده و یا از طریق  قاچاق رخ داده است.

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: سیاست‌های واردات فراورده‌های غذایی کاملا همسو با سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی بوده و هیچ استثنایی در مورد آن نسبت به دیگر  سیاست‌ها وجود ندارد؛ ضمن اینکه  مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که ایران اسلامی هرگز نباید مروج و حمایت کننده کالاهای صهیونیستی هر چند با مقدار اندک باشد. لذا پیرو متابعت از فرامین معظم له، سازمان غذا و دارو موظف است درصورت اثبات چنین مواردی به شدت با آن برخورد کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مورد فوق‌الذکر یک نوع چیپس بوده که از سوی سازمان غذا و دارو هیچ مجوزی برای آن صادر نشده است؛ ضمن اینکه درباره موارد مشابه نیز  پس از کارشناسی‌های دقیق و مطابقت با ضوابط  هم از نظر ایمنی، سلامت و کیفیت محصول و هم  موارد بسته بندی اجازه واردات یافته و مشخصات دقیق فراورده مثل شماره پروانه بهداشتی ورود از وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات تشکیل دهنده، کشور تولید کننده و شرکت واردکننده بر روی آن قابل مشاهده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین