تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
plusresetminus
حزب الله : داور بین‌المللی مسابقات پاورلیفتینگ با بیان اینکه با درگذشت "بیت‌الله" یک قهرمان که ویژگی‌های پهلوانی داشته از بین مردم رفته است، گفت: علت حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر آقای عباسپور، دارا بودن ویژگی‌های پهلوانی بود.
۰
کد مطلب : ۹۱۹۹۹
ویژگی‌های پهلوانی سبب ماندگاری "بیت‌الله" در قلب مردم است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرامرز خودنگاه با بیان اینکه "بیت‌الله عباسپور" ورزشکاری بسیار خوب بود، اظهار داشت: من به همراه او در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کرده‌ام و "بیت‌الله" همواره در زندگی خود بسیار با اخلاق عمل می‌کرد.

داور بین‌المللی مسابقات پاورلیفتینگ با بیان اینکه آقای عباسپور در انجام فعالیت‌های ورزشی خود پشتکار بسیار خوبی داشت، ‌بیان کرد: به جامعه ورزشی کشور درگذشت او را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه با درگذشت "بیت‌الله" یک قهرمان که ویژگی‌های پهلوانی داشته از بین مردم رفته است، گفت: علت حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر آقای عباسپور، دارا بودن ویژگی‌های پهلوانی بود.

خودنگاه با اشاره به اینکه پهلوانی ماندگار است و در ذهن مردم می‌ماند، اظهار داشت: قهرمانی دوره‌ای است که می‌گذرد ولی ویژگی پهلوانی در قلب مردم می‌ماند و آن‌ها نیز فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی‌ شخصیت اخلاقی "بیت‌‌الله" این بود که به اهل بیت‌(ع) بسیار ارادت داشت، بیان کرد: به لحاظ فنی نیز در سطح بسیار خوبی قرار داشت.

خودنگاه افزود: وی تنها ورزشکار ایرانی بود که در مسابقات معتبر و بین‌المللی "مستر المپیا" حضور یافته بود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین