کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژگی‌های پهلوانی سبب ماندگاری "بیت‌الله" در قلب مردم است

تسنیم , 5 شهريور 1394 ساعت 15:14

حزب الله :
داور بین‌المللی مسابقات پاورلیفتینگ با بیان اینکه با درگذشت "بیت‌الله" یک قهرمان که ویژگی‌های پهلوانی داشته از بین مردم رفته است، گفت: علت حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر آقای عباسپور، دارا بودن ویژگی‌های پهلوانی بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرامرز خودنگاه با بیان اینکه "بیت‌الله عباسپور" ورزشکاری بسیار خوب بود، اظهار داشت: من به همراه او در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کرده‌ام و "بیت‌الله" همواره در زندگی خود بسیار با اخلاق عمل می‌کرد.

داور بین‌المللی مسابقات پاورلیفتینگ با بیان اینکه آقای عباسپور در انجام فعالیت‌های ورزشی خود پشتکار بسیار خوبی داشت، ‌بیان کرد: به جامعه ورزشی کشور درگذشت او را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه با درگذشت "بیت‌الله" یک قهرمان که ویژگی‌های پهلوانی داشته از بین مردم رفته است، گفت: علت حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر آقای عباسپور، دارا بودن ویژگی‌های پهلوانی بود.

خودنگاه با اشاره به اینکه پهلوانی ماندگار است و در ذهن مردم می‌ماند، اظهار داشت: قهرمانی دوره‌ای است که می‌گذرد ولی ویژگی پهلوانی در قلب مردم می‌ماند و آن‌ها نیز فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی‌ شخصیت اخلاقی "بیت‌‌الله" این بود که به اهل بیت‌(ع) بسیار ارادت داشت، بیان کرد: به لحاظ فنی نیز در سطح بسیار خوبی قرار داشت.

خودنگاه افزود: وی تنها ورزشکار ایرانی بود که در مسابقات معتبر و بین‌المللی "مستر المپیا" حضور یافته بود.


کد مطلب: 91999

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/91999/ویژگی-های-پهلوانی-سبب-ماندگاری-بیت-الله-قلب-مردم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com