تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
plusresetminus
حزب الله:معاون فرهنگی شهردار کرج: مراکز فرهنگی نقطه اتصال مجموعه مدیریت شهری با شهروندان و پایگاه اصلی خدمت رسانی به مردم هستند.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۱۳۹
کارگاه تولید ماسکِ رایگان در یک قدمی افتتاح
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،حسین سعیدی سیرایی در بازدید از فرهنگسرای شهید آوینی، این مرکز را به عنوان یکی از فرهنگسراهای  مهم سازمان عنوان کرد. وی علاوه بر بررسی ابعاد مختلف نحوه خدمت رسانی به مردم، در جریان امور راه اندازی کارگاه تولید ماسک رایگان در این مجموعه قرار گرفت. در کنار کلاس های متعدد فرهنگی و خدمات اجتماعی فرهنگسرای شهید آوینی، کارگاه جهادی تولید ماسک جهت توزیع رایگان بین نیازمندان، یکی از نقاط قوت این مجموعه بوده است که با تجهیز و استقرار ادوات و وسایل مورد نیاز، در آینده ای نزدیک مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

سعیدی در این بازدید با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی نقطه اتصال مدیریت شهری با مردم هستند، اظهار داشت: هم اکنون در اکثر نقاط شهر کرج به خصوص مناطق کم برخوردار، مراکز فرهنگی هنری تحت پوشش این سازمان وجود دارد که در پی آن هستیم تا با تزریق بودجه و انجام اقدامات مختلف، فرهنگسراها رنگ و بویی تازه به خود گیرند و تعداد بیشتری از شهروندان را به خود جذب کنند و در نهایت با ارائه خدمت مناسب، بخشی از حقوق شهروندی جامعه را تقدیم به شهروندان نمایند.

وی افزود: یکی از سیاست های اصلی این سازمان، کاهش فاصله مردم با مدیریت شهری است که فرهنگسراها مکان خوبی برای تحقق این مهم هستند.

معاون شهردار در ادامه عنوان کرد: در فرهنگسرای شهید آوینی راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان بین نیازمندان اقدام بسیار شایسته ای است که در بحران ویروس کرونا می تواند سهم بسزایی در پیشگیری از شیوع بیشتر آن داشته باشد.

مدیر فرهنگسرای شهید آوینی در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله این مرکز، افزود: با ارایه طرح های مختلف و دریافت نقطه نظرات و حمایتهای مالی و معنوی سازمان فرهنگی و همچنین منطقه ۱۰ شهرداری کرج و خیرین محله کلاک و شهرک جهان نما، برای اولین بار کارگاه جهادی تولید ماسک رایگان جهت توزیع بین نیازمندان و قشر ضعیف جامعه در این فرهنگسرا تجهیز و راه اندازی شده است. 
مهشید رضایی ادامه ‌داد: در فاز اول راه اندازی این کارگاه، ۵ دستگاه چرخ صنعتی خیاطی در مجموعه مستقر شده که با همکاری پایگاه بسیج خلج آباد، بانوان خیاط به صورت داوطلب و جهادی قرار است کار دوخت ماسک ها را انجام دهند. 
این مسئول عنوان کرد: مقرر شد در روزهای آینده با افتتاح رسمی این کارگاه با حضور مسئولان مجموعه مدیریت شهری، روزانه هزاران ماسک در این کارگاه جهادی تولید و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

وی در ادامه از خیران به خصوص خیرین فعال در حوزه کلاک، خلج آباد و جهان نما دعوت کرد تا ضمن بازدید از مجموعه فرهنگسرا و کارگاه مذکور، در موضوعات مادی و معنوی یاریگر جهادگران عرصه خدمت به مردم باشند. 
مدیر فرهنگسرای شهید آوینی کرج با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان البرز گفت: ماسک هایی که در این کارگاه تولید می شوند، طی هفته های آینده در اختیار گروه های هدف قرار می گیرد تا در کنار یکدیگر بتوانیم با همت جمعی این بیماری را شکست دهیم.
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین