تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج: تعامل دوجانبه مدیریت شهری و پردیس کشاورزی می تواند مرکز استان را به شهر سبز ایران تبدیل نماید.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۲۴۹
کرج ظرفیت تبدیل شدن به شهر سبز ایران را دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدحسین خلیلی اردکانی در دویست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیئت همراه برگزار شد، اظهار داشت: سالهاست که ما منتظر همکاری مراکز علمی همچون پردیس کشاورزی جهت رفع مشکلات زیست محیطی و ‌فضای سبز شهر هستیم.
وی با بیان اینکه امیدواریم این جلسات خروجی قابل توجهی در شهر داشته باشد و به نشستی آمیخته به شعار و مصوبات بدون خروجی تبدیل نشود، تصریح کرد: پردیس کشاورزی کرج فرصت های محیطی بسیار خوبی دارد ‌که می توان از زمینه های علمی آن در بخش فضای سبز و محیط زیست بهره جست و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: می توان جهش مهمی در رسیدن به اهداف دوجانبه مدیریت شهری و دانشکده پردیس کشاورزی داشت و شاهد اتفاقات قابل توجه بود، می توان از ظرفیت های بزرگ در حوزه زیبایی های پردیس کشاورزی بهره برد و کرج را به شهر سبز علمی در ایران تبدیل نماید. امیدواریم نشست های دیگری نیز برگزار گردد و طرفین مصوبات این نشست را تا مرحله اجرا پیگیری کنند
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین