تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج: مراقبت های فردی و حفظ موازین بهداشتی در شرایط خاص کرونایی به منظور پیشگیری از انتقال آن بر همه لازم است.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۹۲۱
مردم پروتکل بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را رعایت کنند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غدیر مهدوی درصد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور اظهارداشت:  کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و باعث مرگ‌ و میر شود.

این مسئول تصریح کرد: این بیماری یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است که متاسفانه در کرج این پروتکل رعایت نمی شود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شاهد بازگشت به پیک بیماری کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود،افزود: خطر بازگشت دوباره پیک کرونا همچنان وجود دارد.

مهدوی به آمار مبتلایان این بیماری اشاره کرد و یاآور شد: ما باید مهارت زندگی و انجام امورات در شرایط کرونایی را داشته و فاصله گذاری اجتماعی را تا خروج از وضعیت قرمز شهرستان ادامه دهیم.

به گفته رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، برای تامین سلامت مردم و کارکنان، مدیریت شهری کرج باید ابتدا خود رعایت کند و تدابیر و پروتکل‌های فاصله گذاری هوشمند را با دقت و ظرافت لازم پیش بینی و اجرا نمایند
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین