تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز:

محدودیت تردد در کرج تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

حزب الله:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری در روز ۱۳ فروردین در مناطق مختلف این استان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۲۲۰۶۵
محدودیت تردد در کرج تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ غلامعلی شرق گفت:  با تدابیر انجام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه‌های این استان در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد و ماموران پلیس راهور هم از ساعت ۶ صبح امروز در معابر هدف مستقر شدند.
به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد:  چنانچه وسیله نقلیه‌ای در مقابل محدوده‌های ممنوعه توقف می‌کرد مالک خودرو ۵۰۰ هزارتومان جریمه، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف می‌شد.
شرق تصریح کرد: با انجام این تدابیر، در روز ۱۳ فروردین شاهد کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری در مناطق مختلف استان بودیم.
وی درخصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی دراستان البرز خاطرنشان کرد: اکنون ۶۳ نقطه ورودی به شهرهای استان البرز شناسایی و ۳۶ نقطه آن مسدود شده است .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت:  اکنون در ورودی ۲۷ نقطه گیت تست سلامت فعال است و مسافران توسط ماموران غربالگری می‌شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.ن حوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.
وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یاد آورشد: در اجرای این طرح تلاش شده با حذف ترددهای غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.
وی  ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان البرز خاطرنشان کرد: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می‌کنند برخورد کند.
شرق درخصوص اجرای طرح زوج وفرد از جلوی درب منزل نیز گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین