تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: پارکها و بوستان‌های کرج تا عادی شدن شرایط تعطیل هستند و محدودیت‌هایی ویژه‌ای نیز برای روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته‌ شده که به‌ هیچ‌عنوان اجازه ورود به بوستان‌ها داده نخواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۲۰۲۰
پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی کرج تعطیل شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پیمان بضاعتی پور با اشاره به تعطیلی کلیه پارکهای سطح شهر کرج تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر آن و در راستای حفظ سلامتی شهروندان تمامی پارکها و بوستان های شهر کرج تعطیل است.
وی با بیان اینکه امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارکها و بوستان های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نخواهند بود افزود: محدودیت های ویژه ای در روزهای ۱۲ تا  ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده که به هیچ عنوان اجازه ورود به بوستان ها پارکها و عرصه های فضای سبز داده نخواهد شد و از شهروندان هم تقاضا داریم برای حضور و اطراق در این اماکن برنامه ای نداشته باشند.
این مسئول در ادامه به توقف کلیه فعالیتهای خدمات عمومی در پارکهای سطح شهر کرج نیز اشاره کرد و یادآور شد: انتظار داریم شهروندان از انجام فعالیتهای خارج از منزل و حضور غیر ضرور در سطح شهر و پارکها و  بوستان ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین