تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در مجموع ما امروز می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم و این وعده را بدهیم که همه ظرفیت ما برای المپیک ۲۰۲۰ بسیج شده تا کام ملت را شیرین کند.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۹۳۹
صالحی‌امیری: همه ظرفیت‌ها برای المپیک ۲۰۲۰ بسیج شده تا کام مردم شیرین شود/ درگیری شدیدی با کرونا و اعزام‌های بین‌المللی داریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیدرضا صالحی‌امیری اظهار داشت: به دنبال سلسله جلساتی که در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم، امروز (سه‌شنبه) هم جلسه مشترک اعضای ستاد اجرایی با وزیر برگزار شد و گزارشی از روند برنامه‌ها و عملکرد و فعالیت‌های دو سال گذشته کمیته ملی المپیک مطرح شد. عمدتاً بحث ما وفاق و انسجام و همدلی و همگرایی بود که مطرح شد و اعضای هیئت اجرایی و نواب رئیس هرکدام نقطه نظراتی داشتند برای بهبود روش‌ها و سیستم‌ها بحث کردند‌. بحث‌ها بسیار خوب بود و نکات مختلفی مطرح شد.
رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: چیزی برای ما به عنوان یک اصل تلقی شده که ما و وزارت ورزش و جوانان تمام توان و انرژی و منابع‌مان را در مسیر توسعه ورزش قهرمانی قرار بدهیم و هدف را المپیک 2020 تعریف کردیم و بعد از آن رویکرد آسیایی داریم. باید از حواشی پرهیز کنیم و لازمه درخشش در المپیک و آسیا این است که در داخل کشور همه منابع، امکانات و ظرفیت‌ها را در مسیر انسجامی قرار دهیم و از هرگونه حاشیه پرهیز کنیم.

صالحی امیری توضیح داد: امروز که با شما صحبت می‌کنم وارد سومین سال فعالیت‌ها در دور جدید شدیم که خوشبختانه در این مدت دو سال انسجام و وفاق حداکثری وجود داشت. سیاست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، نواب رئیس و بنده این است که ما تحت هر شرایطی از حواشی پرهیز کنیم و فقط در متن حرکت کنیم. بدانیم که ورزش چهار رکن دارد. این ارکان اربعه ورزش باید با هماهنگی، همدلی و همگرایی حرکت کنند.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: رکن اول ورزش قهرمانی ایران وزارت ورزش و جوانان و در راس آن وزیر ورزش و جوانان است, رکن دوم کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک هستند, رکن سوم فدراسیون‌های ما هستند که نقش بی‌بدیلی در توسعه ورزش قهرمانی دارند و رکن چهارم رسانه‌ها به حساب می‌آیند که حلقه واسط بین ورزش و افکار عمومی هستند.
وی اضافه کرد : امروز می‌توانم این شهادت را به مردم عزیز بدهم که در بهترین وضعیت هماهنگی و همگرایی بین ارکان چهارگانه ورزش هستیم.
وی گفت: پایان سال هست و امروز که با شما صحبت‌ می‌کنیم شدیداً درگیر مسائل کرونا و اعزام تیم‌ها برای اردوهای بین‌المللی به منظور کسب سهمیه هستیم. در فضای اخبار تلخ و ناکامی‌ها، خبر خوب کسب سهمیه شمشیربازی را داشتیم و در چند روز آینده هم خبر خوشی از کاراته خواهیم داشت و ههمچنین از سایر رشته‌هایی که در حال اعزام هستند.
صالحی امیری نوید داد: در مجموع ما امروز می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم و این وعده را بدهیم که همه ظرفیت ما برای المپیک 2020 بسیج شده است تا ان‌شاءالله کاروان ما بتواند با درخشش در سکوی 2020 کام ملت را شیرین کند.
منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین