تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
plusresetminus
حزب الله:چهار نماینده ایران هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را با نتایجی ضعیف به پایان بردند تا در مجموع نسبت به تیم‌های غرب آسیا عملکرد ضعیفی در این فصل از خود بر جای بگذارند.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۴۲۳
مقایسه عملکرد نمایندگان ایران با تیم‌های آسیایی/ نزدیک به فاجعه!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با پایان یافتن هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در غرب قاره کهن جمعاً ۱۶ تیم به میدان رفتند و ۳۲ بازی در منطقه غرب برگزار شد. عربستان، ایران و امارات با داشتن ۴ سهمیه بیشترین سهم را در غرب آسیا دارند. قطر با ۲ نماینده، عراق و ازبکستان هم هر کدام با یک نماینده دیگر سهمیه‌های غرب آسیا را تشکیل می‌دهند.
عربستانی‌ها در مجموع ۲۰ امتیاز به دست آورده‌اند و از این نظر از سایر کشورها پیش هستند. پس از عربستان قطری‌ها با ۲ تیمی که در مسابقات دارند ۷ امتیاز کسب کرده‌اند تا با فاصله زیاد بعد از تیم‌های عربستانی، در رده دوم قرار بگیرند.
تنها نماینده ازبکستان با کسب ۶ امتیاز باعث شده تا کشور ازبکستان بعد از عربستان و قطر با همین یک نماینده، بیشترین امتیاز را به دست آورده باشد.
اماراتی‌ها و ایرانی‌ها عملکردی شبیه به هم دارند. هر دو کشور ۴ نماینده در این مسابقات دارند و نماینده‌های آنها در مجموع ۵ امتیاز به دست آورده‌اند و کمترین امتیاز هم به کشور عراق تعلق دارد که تنها نماینده این تیم یک امتیاز به دست آورده تا عراق کم امتیاز ترین تیم مسابقات باشد.
از نظر نسبت امتیاز گیری، پاختاکور تنها نماینده ازبکستان با کسب ۶ امتیاز از دو بازی و کسب ۱۰۰ درصد امتیازات، این کشور را در صدر قرار داده است. این تیم به طور متوسط ۳ امتیاز از هر بازی گرفته است.
پس از ازبکستان، عربستانی‌ها با میانگین ۲/۵ امتیاز از هر بازی در رده بعدی قرار می‌گیرند، قطری‌ها با میانگین ۱/۷۵ امتیاز از هر بازی سومین کشور برتر در غرب آسیا هستند.
ایران و امارات با میانگین ۰/۶۲۵ امتیاز از هر بازی در رده‌های بعدی قرار دارند و عراق هم با میانگین ۰/۵ امتیاز به ازای هر بازی ضعیف ترین عملکرد را دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین