تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
plusresetminus
حزب الله:مارتین مک دونا کارگردانی که با فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری» در اسکار موفق بود، فیلم بعدی خود را می‌سازد.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۴۱۷
کارگردان «سه بیلبورد» پروژه جدیدش را مشخص کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سه سال از اکران فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری» نامزد بهترین فیلم اسکار می‌گذرد و مارتین مک دونا کارگردان آن، پروژه بعدی خود را که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و داستان از بین رفتن یک رابطه دوستانه در ایرلند را روایت می‌کند، خواهد ساخت.
مک دونا برای ساخت این فیلم سینمایی با سرچلایت کمپانی دیزنی و شرکت فیلم ۴ (شرکت‌هایی که فیلم «سه بیلبورد» و فیلم برنده اسکار «سوگلی» با بازی اولیویا کلمن را تهیه کرده اند) مجدداً همکاری خواهد کرد. سرچلایت حقوق انتشار بین المللی این اثر را بر عهده گرفته است.
طبق گفته منابع، هنوز حضور بازیگری در این فیلم سینمایی قطعی نشده است؛ اما گفته می‌شود قرار است ساخت این پروژه از امسال آغاز شود. این فیلم داستان رفاقت دو دوست را در جزیره کوچک ایرلندی روایت می‌کند که به بن بست می‌رسند و دوستی آن‌ها به طور ناگهانی پایان می‌یابد.
مک دونا به عنوان نویسنده و کارگردان این پروژه، در کنار گراهام برادبنت و پتر سزرین در جایگاه تهیه کننده ساخت این فیلم را بر عهده دارد.
کمپانی فیلم ۴، تمامی فیلم‌های مک دونا را از اولین فعالیت‌های او از سال ۲۰۰۴ و فیلم کوتاه برنده اسکار «شش لول» حمایت کرده است. او اولین فیلم بلندش را نیز در سال ۲۰۰۸ با «در بروژ» تجربه کرد و در سال ۲۰۱۲ فیلم «هفت روانی» را ساخت.
فیلم سینمایی «سه بیلبورد» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، در ۷ بخش از جوایز آکادمی اسکار نامزد شد و دو جایزه بهترین بازیگر زن برای فراسیس مک دورمند و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای سم راکول را به خود اختصاص داد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین