تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
plusresetminus
حزب الله:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت عیدی مستمری بگیران در سازمان تامین اجتماعی از هفته گذشته آغاز شده، گفت: تورم انتظاری در سال ۹۹ رقم بالایی نخواهد بود.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۱۲۱
آغاز پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی/ تورم در سال ۹۹ رقم بالایی نخواهد بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در جمع خبرنگاران در مورد عیدی کارگران گفت: از هفته گذشته پرداخت عیدی در سازمان تأمین اجتماعی برای جامعه مستمری بگیران آغاز شده است.
شریعتمداری گفت: میزان دستمزد کارگران برای سال ۹۹ با تصویب در شورای عالی کار نهایی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش تورم و جبران افزایش نرخ‌ها برای واحد‌های تولیدی در سال ۹۹  افزود: تورم خیلی زیادی در سال ۹۹ گریبانگیر واحد‌های تولیدی نخواهد بود و مجموعه نرخ تورم بعد از تخلیه اثر افزایشی نرخ ارز، در حال کنترل است، این در حالی است که تورم تولیدکنندگان و شاخص کل تورم که تحت تأثیر افزایش قیمت ارز بوده، اکنون در حال کنترل است.
شریعتمداری با اشاره به اینکه ما هم از وضعیت موجود رضایت نداریم، گفت: علی‌رغم همه مشکلات، ثبات نسبی را در موضوع نرخ ارز و سایر شاخص‌ها شاهد هستیم.
به گفته شریعتمداری، شاخص بهای تولیدکننده نیز که در واقع نشانگر تورم آتی نیز خواهد بود، دارای ثبات بوده و روند مطلوبی دارد؛ پس ما تورم انتظاری بدی را پیش‌بینی نمی‌کنیم.
وزیر رفاه و تامین اجتماعی تصریح کرد: تورم انتظاری در رقم قابل قبولی است که بر این اساس، کمیته دستمزد با استفاده از بررسی حداقل تورم سبد معیشت و نرخ تورم سال جاری و تورم انتظاری، پیشنهادات لازم را به شورای عالی کار جهت تصویب ارائه خواهد داد.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین