تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
plusresetminus
حزب الله: با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور کلید سه پروژه بهداشتی خیّر ساز به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۴۴۴
کلید سه پروژه بهداشتی خیّر ساز به رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در مراسمی که توسط مجمع خیرین سلامت دزفول برگزار شد کلید سه پروژه بهداشتی خیّر ساز به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا شد.
دکتر حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در این گردهمایی اظهار داشت:
خیران بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان به مجمع خیرین سلامت کشور کمک کرده اند.
حسینعلی شهریاری در آیین بهره برداری از سه طرح درمانی خیرساز شهرستان دزفول در سالن شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاداسلامی دزفول این شهرستان افزود: دولت به تنهایی قادر به تامین هزینه های سرسام آور بخش درمان نیست و خیران همواره با کمک های خود به دولت کمک می کنند.
وی با اشاره به دیدار خود با مراجع تقلید در قم گفت: خداوند متعال می فرمایند انسان های پولدار وکلای من روی زمین هستند و وظیفه دارند به فقرا کمک کنند؛ مراجع تقلید نیز مهمترین زمینه کار خیر را سلامت می دانند.
شهریاری با تقدیر از کمک های خیران و سمن ها به حوزه بهداشت و درمان از بانوان خواست در امور خیر مشارکت کنند چراکه با حضور بانوان در این عرصه به طور قطع شاهد بهبود شرایط می شویم.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به پیشرفت ایران در بسیاری از حوزه‌ها، عنوان کرد: ۴۰ سال است که سخت‌ترین تحریم‌ها را تحمل کرده ایم و در دل تحریم‌ها به رشد و تعالی رسیده ایم که ارزش این پیشرفت‌ها در مقایسه با پیشرفت کشورهایی که تحریم نیستند، بسیار بیشتر است.
حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه حوزه سلامت و بهداشت و درمان ایران در سایه‌سار نظام در منطقه حرف اول را می زند، اضافه کرد: نقش بی‌بدیل خیران دزفول در رفع محرومیت‌های بهداشتی و درمانی از نقاط مختلف این شهرستان جای تقدیر دارد.
 
دکتر علیرضا مجدی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول بخشی از عملکرد این مجمع را تشریح کرد.دکتر علیرضا مجدی نسب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول با اشاره به فعالیت 9 ساله مجمع خیرین دزفول گفت: 21 پروژه بهداشتی و درمانی را تحویل دانشگاه علوم پزشکی دزفول داده ایم که شامل 10 پایگاه سلامت، 2 خانه بهداشت روستایی، 4 مرکز جامع سلامت، 4 واحد اورژانس جاده ای، یک مرکز دیالیز، دکتر مجدی کل مساحت زیربنای اهدا شده را 7346مترمربع اعلام کرد همچنین هزینه این پروژهها را 16 میلیارد و هفتصد میلیون تومان عنوان کرد وی افزود:
 
69 مورد خرید تجهیزات پزشکی داشته ایم که 520 میلیون تومان می باشد. رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این مجمع توسط خیرین توانسته است 380 میلیون تومان کمک مستقیم نیز انجام دهد و 7 مورد کمک به تعمیرات واحد های بهداشتی داشته ایم که معادل 230 میلیون تومان هزینه شده است.
 
 
 دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول طی سخنانی اظهار داشت:
در حال حاضر فاز یک بیمارستان یازهرا(س) با مساحت 45هزار مترمربع و با گنجایش 400 تخت به پایان رسیده است و فاز دوم که فاز تاسیسات است 38 درصد پیشرفت دارد.
دکتر پریدار درخصوص بیمارستان جامع زنان گفت:
بیمارستان جامع زنان یک بیمارستان فوق تخصصی است که در جنوب غرب کشور بی نظیر است و دارای 27 اتاق خصوصی زایمان یا ال دی آر است. و ظرف یک تا 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید . رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: بخش سوختگی با استعداد 20 تخت آماده بهره برداری است. و بعنوان دومین بخش سوختگی در جنوب غرب کشور است.
 
در  در پایان دکتر پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از هیات مدیره خیرین، حاضران در همایش ، خانواده مرحوم عطار و خرمی ، کاظم اردو مدیر عامل مجمع خیرین سلامت، و مهندس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بخاطر حمایت هایشان از دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر و تشکر کرد.
 
در ادامه مهندس عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: خیرین پایه بخش سلامت در دزفول را بنا نهاده اند.
. مهندس پاپی زاده افزود: در شرایطی که در تحریم بسر می بریم  در بخش سلامت دزفول گامهای بزرگ تاریخی اتفاق افتاده است. نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیمارستان های در حال ساخت و آماده بهره برداری گفت: انقلاب بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دزفول رخ داده است.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین