تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله:بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین المللی داشت.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۸۱۶
بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه در رسانه‌های بین‌المللی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در آستانه‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه‌ گام دوم انقلاب، مراسم نماز جمعه‌ تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه شد که بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های امروز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.
"غرب نخواهد توانست ایرانیان را به زانو درآورد" ؛ تیتر نیویورک‌تایمز از بیانات رهبری
روزنامه نیویورک تایمز با این تیتر که «رهبر ایران گفت: غرب نخواهد توانست ایرانیان را به زانو درآورد» به بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در خطبه نماز جمعه امروز اشاره کرد.
این روزنامه با اشاره به اولین حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقامه نماز جمعه پس از سال ۲۰۱۲، بخش دیگری از سخنان ایشان را درباره مذاکره ایران با کشورهای دیگر بازتاب داده و نوشت: ایران از مذاکره ابایی ندارد اما نه با آمریکا.
نیویورک‌تایمز همچنین با مطرح کردن سخنان رهبر انقلاب درباره سردار شهید سلیمانی نوشت: آمریکا به گونه‌ای بزدلانه موثرترین فرمانده ایران در مبارزه با داعش را ترور کرد.
السومریه نیوز: رهبر ایران، ترور سردار سلیمانی را ننگی برای دولت آمریکا دانست
به گزارش ایسنا، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، شبکه السومریه نیوز در این رابطه نوشت: رهبر ایران در خطبه نماز جمعه  گفت که ترور سردار سلیمانی ننگی برای دولت آمریکا است.
این شبکه عراقی نوشت: رهبر ایران گفت که آمریکا داعش را تشکیل داد تا ایران را هدف قرار دهد.
این شبکه همچنین به نقل از مقام معظم رهبری نوشت که شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس مدرسه، رویکرد و موسسه‌های انسانی عظیمی هستند.
 
"حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق، «یوم‌الله» بود" تیتر سی.ان.بی.سی از بیانات رهبری
 شبکه سی.ان.بی.سی برخی محورهای سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی ایران در نماز جمعه امروز تهران را بازتاب داده  و نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران روز جمعه گفت که تصمیم تهران برای حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق، «یوم‌الله» بود.
این شکبه همچنین به این بخش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در خطبه نماز جمعه پرداخت که گفتند آمریکا با ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، ذات تروریستی  خود را نشان داد و این اقدام، یک رسوایی برای دولت ترامپ به حساب می‌آید.
العربیه: رهبر ایران ترور ژنرال سلیمانی را"بزدلانه" توصیف کرد
به گزارش ایسنا، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، شبکه العربیه در گزارشی در این رابطه نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که حمله موشکی ایران به نیروهای آمریکایی در عراق"ضربه به حیثیت "آمریکا بود.
این شبکه سعودی همچنین نوشت: رهبر ایران همچنین ژنرال سلیمانی را قوی ترین فرمانده در جنگ با داعش توصیف کرد و گفت که ترور سلیمانی توسط آمریکا در یک حمله هوایی در بغداد "بزدلانه" بود.
 
القبس: رهبر ایران سردار سلیمانی را قوی‌ترین فرمانده جبهه مقاومت توصیف کرد
 
 نماز جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، روزنامه القبس در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که ایران دو هفته استثنائی را پشت سرگذاشت و شاهد حوادث تلخی بود.
این روزنامه کویتی در ادامه نوشت: رهبر ایران سردار سلیمانی را قوی ترین فرمانده جبهه مقاومت در منطقه توصیف کرد و گفت که میلیون ها نفر در ایران و هزاران نفر در عراق از ترور سلیمانی ناراحت شدند و ترور او رسوایی دولت آمریکا بود.
این روزنامه به نقل از مقام معظم رهبری همچنین نوشت که توانایی ایران در سیلی زدن به یک قدرت سرکش نشان می دهد که خدا با ما است.
گزارش رویترز از بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران
به گزارش ایسنا، خبرگزارش رویترز بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در خطبه نماز جمعه امروز تهران را مورد توجه قرار داده و نوشت: رهبر ایران روز جمعه خواستار اتحاد ملی و مشارکت زیاد مردم در انتخابات فوریه[اسفندماه] شد.
رویترز همچنین با اشاره به این که رهبر انقلاب پس از هشت سال در نماز جمعه شرکت کردند، به بازتاب این بخش از سخنانشان پرداخته و نوشت: اقداماتی باید در راستای جلوگیری از حوادثی مانند ساقط کردن «غم‌انگیز» هواپیمای اوکراینی در ۱۱ ژانویه جلوگیری شود.
این خبرگزای همچنین به بخش دیگری از سخنان ایشان اشاره کرده و نوشت: رهبر ایران گفت که حملات موشکی ایران به اهداف آمریکایی در ماه جاری در عراق، یک سیلی به صورت آمریکا بود و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از حمایتی الهی برخوردار است.
گزارش الیوم السابع از خطبه‌های امروز مقام معظم رهبری
 
 نماز جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، روزنامه الیوم السابع در گزارشی در این رابطه نوشت: رهبر ایران پس از هشت سال امروز امامت نماز جمعه را برعهده گرفت و در خطبه خود بر احساسات دینی و ملی ملت ایران تمرکز کرد.
این روزنامه در بخشی از  گزارش خود نوشت: رهبر ایران در سخنرانی خود به عملیات ترور ژنرال قاسم سلیمانی و مشکلات و چالش هایی که ایران اخیرا با آن ها روبه رو بود پرداخت و گفت که قاسم سلیمانی با تروریست های منطقه می جنگید و سپاه قدس یک سازمان انسانی است.
این وزنامه مصری در ادامه گزارش خود نوشت: رهبر ایران با دعوت از ملت ایران به اخلاص در عمل گفت که اصول فکری نیروهای مسلح ایران و سپاه قدس برگرفته از اصول الهی است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین