تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
plusresetminus
پس از 8 سال کابوس اعدام؛

نجات از طناب دار در واپسین لحظات ‌

حزب الله:مدیر ندامتگاه کرج گفت: باگذشت اولیای دم، یک زندانی که به اتهام قتل نفس از هشت سال قبل در ندامتگاه کرج به سر می برد در واپسین لحظات اجرای حکم از قصاص نجات یافت.
۰
کد مطلب : ۲۱۳۷۵۸
نجات از طناب دار در واپسین لحظات ‌
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ایرج فتاحی گفت: زندانی محکوم به قصاص، بنابر دلایل شخصی در سال ۱۳۹۰ دوست را به قتل می‌رساند و به قصاص نفس محکوم می‌شود؛ وی در این مدت بارها به دلیل عذاب وجدان  دچار حمله شده و چندین بار اقدام به خودزنی و خودکشی می‌کند تا اینکه از طریق بخش‌های مددکاری و روانشناسی زندان پذیرش و تحت تعالیم فرهنگی و مذهبی قرار می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، فتاحی افزود: پس از اقدامات مددکاری، شاهدتحول بنیادی در وی شدیم به گونه‌ای که همواره در صف اول نماز جماعت شرکت نموده و از خداوند طلب عفوو مغفرت می‌نمود .
مدیرندامتگاه کرج تصریح کرد: مددکاران اجتماعی زندان شرایط موجود را به اطلاع آقای دکتر نریمانی رئیس شعبه ششم اجرای احکام کیفری اعلام می‌کنند و از همین زمان با مساعدت ایشان مراحل جلب رضایت اولیای دم آغاز می‌شود تا اینکه سرانجام مددجو به لطف خداوند متعال و ایثار و  بزرگواری پدر مقتول از چوبه دار نجات یافت و فرصت دیگری به وی داده شد تا زندگی جدیدی برای خود آغاز کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین