تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ترافیک در آزاد راه های استان البرز عادی است و هیچ کدام از راه ها مشکل ترافیکی ندارند اما با توجه به لغزنده بودن سطح محورها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۸۲۶
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در رابطه با آخرین وضعیت ترافیکی راه های این استان گفت: ترافیک در آزاد راه های استان البرز عادی است و هیچ کدام از راه ها مشکل ترافیکی ندارند اما با توجه به لغزنده بودن سطح محورها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بارش در سطح آزاد راه‌های استان به صورت باران و در جاده کرج -چالوس به شکل برف گزارش شده است.
گودرزی گفت: رانندگان لازم است ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند و ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.
گودرزی گفت: طبق اطلاعاتی که هواشناسی در اختیار ما قرار داده سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در سطح کشور فعال خواهد بود و امروز آسمان البرز در ساعات اولیه ابری با بارش برف همراه خواهد بود و پس از آن کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود بنابراین لازم است رانندگان پیش بینی شرایط جاده را داشته باشند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین