تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
plusresetminus
حزب الله:معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ سخنرانی از مقام معظم رهبری در دو سه سال اخیر نمی‌توان پیدا کرد که صحبتی از جوانان نکرده باشند اما ما از این ظرفیت بی نظیر و بزرگ جوانان استفاده مناسبی نکرده‌ایم.
۰
کد مطلب : ۲۱۱۸۲۳
با وجود تاکید رهبری هنوز از ظرفیت جوانان استفاده نشده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان باحضور در کارگاه ملی توان‌افزایی کارشناسان برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها که به میزبانی البرز در مجتمع فرهنگ و هنر آدران برگزار شد، اظهار کرد: دو سال پیش یکی از نگرانی‌های ما کاهش ثبت تشکل بود اما در سال جاری تا کنون 7هزار درخواست ثبت سمن داشتیم که اگر حتی یک سوم آن به خروجی برسد اتفاق بزرگی است.
تندگویان افزود: در این دوسال اخیر تحولات خوبی در حوزه جوانان رقم خورده است؛ ما در ابتدا سعی کردیم قشری که با آن‌ها کار می‌کنیم توانمند شوند و خودشان را باور کنند و مطالبه‌گر باشند.
تندگویان با تأکید بر این که سعی کردیم با جامعه هدفمان ارتباط مستقیم داشته باشیم گفت: این موضوع نشان می‌دهد که در حوزه جوانان و تشکل‌ها رغبت و روزنه امیدی ایجاد شده است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بودجه حوزه جوانان دو سال پیش 16 میلیارد تومان بود اما سال گذشته این رقم به 170 میلیارد تومان رسید که بیش از ده برابر افزایش داشته است ونشان از توجه جدی مجموعه وزارت به این حوزه دارد.
تندگویان با اشاره به موفقیت های جوانان در عرصه ورزش کشور گفت: هفته‌ای نیست یک مدال و یک پیروزی خوب در ورزش نداشته باشیم و امیدواریم برای المپیک هم موفقیت‌های خوبی بدست آید ولی با همه این موفقیت‌های ورزش، معاونت جوانان توانست رتبه اول را در کشور کسب کند و نشان می‌دهد که امور جوانان کمتر از بخش ورزش فعال نیست و این نشان از تحول در این حوزه دارد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مطالبات جوانان بالا رفته و باید ما هم به آن توانایی برسیم که پاسخگوی آنها باشیم؛ وزیر ورزش و جوانان به هر میزانی که به حوزه ورزش توجه دارد به همان اندازه پیگیر حوزه جوانان، هم از معاونت و هم از مدیران کل استان‌ها است.
وی افزود: آسیب‌های اجتماعی امروز به خانواده های خود ما وارد شده، بنابراین نباید منتظر اقدام دستگاه خاصی باشیم و باید خودمان وارد عمل شویم.
وی اضافه کرد: هیچ سخنرانی از مقام معظم رهبری در دو سه سال اخیر نمی‌توان پیدا کرد که صحبتی از جوانان نکرده باشند اما ما از این ظرفیت بزرگ جوانان کشور استفاده مناسبی نکرده‌ایم.
تندگویان بیان کرد: وقتی ما قانونی داریم که همه دستگاه‌ها باید سالن‌ها و تالارهای خود را به صورت رایگان در اختیار مراسم ازدواج جوانان قرار دهند، باید آن را پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم و قانون را به نفع جوانان اجرا کنیم.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مجمع ملی سمن‌های جوانان یک ظرفیت قانونی و رسمی برای پیگیری مطالبات جوانان است و اعضای این مجمع از وزیر حکم می‌گیرند و به راحتی می‌توانند با نهادهای دیگر ارتباط بگیرند و از ظرفیت همه بخش‌ها به نفع جوانان استفاده کنند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین