تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
plusresetminus
حزب الله:نخستین همایش مجمع خیرین سلامت ملایری های مقیم تهران به پاس 7 سال خدمات رسانی خیرین این حوزه به همت مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در آستانه عید غدیر خم در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان منطقه 6 تهران با حضور مسئولان و مجع کثیری از فعالان و خیرین حوزه سلامت در بخش های مختلف برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۲۰۵۱۶۹
خیرین سلامت عصای دست دولت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،میهمان ویژه این مراسم دکتر عنایت داودپور، جراح متخصص و نخستین رئیس بیمارستان فخریه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در سال 1340 بود که از بدو ورود تا پایان مراسم و حتی طی سخنرانی، شور، نشاط و انگیزه ای خاص در حضار ایجاد کرد و بازار عکس و سلفی گرفتن و تجدید خاطرات 45 سال پیش با این پزشک نمونه کشوری، در بین شرکت کنندگان جای تأمل داشت.
جمعی از خیرین و پزشکان در این همایش جمع شده بودند تا هر کس در حد بضاعت خود گره ای را از زندگی بیماری باز کند. این همایش نشان داد میزان کمک مهم نیست بلکه دل های بزرگ و نیات خالص برای کسب رضای خداوند مهم است، هر کس با هر توان مادی آمده بود تا بهره معنوی عظیمی از حضورش در کنار بیماران نیازمند ببرد که به طور قطع باقیات و صالحاتی ماندگار برای امروز و فردای زندگی اش است.
در حاشیه این مراسم کارت اهدای عضو نیز برای علاقمندان پر می شد تا گامی باشد برای دمیدن روح و جان تازه به بدن آنان که منتظر احیای دوباره زندگی هستند.
مجمع خیرین سلامت؛ الگویی از نمایش رفتارهای غیرسیاسی
در این آئین سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه مجمع خیرین سلامت، الگویی خالص از نمایش رفتارهای غیرسیاسی است، گفت: اعضای این مجمع به اندازه توانایی شان در سطح جامعه مفید بوده و امید ایجاد کرده اند. افرادی که در این مجمع مشغول خدمت هستند، فارغ از جایگاه و سمتشان از صمیم قلب و خالصانه کار می کنند.
 
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین