تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
plusresetminus
اصلي ترين محورهاي فعاليت مدیرعامل جدید ایران خودرو

رشد تیراژ تولید، توسعه و كيفيت محصولات

حزب الله: همواره با تغییر مدیرعامل یک مجموعه راهبردها و استراتژی های آن مجموعه نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد و اولویت ها تغییر می كند...
۰
کد مطلب : ۳۰۵۹۵۷
رشد تیراژ تولید، توسعه و كيفيت محصولات
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،همواره با تغییر مدیرعامل یک مجموعه راهبردها و استراتژی های آن مجموعه نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد و اولویت ها تغییر می كند.
با روی کارآمدن مدیرعامل جدید در گروه صنعتی ایران خودرو نیز همگان انتظار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفیت محصولات داخلی رخ دهد.
با این حساب همه بخش‌ها باید در آماده سازی زیرساخت‌های موردنیاز برای افزایش تیراژ تولید و تامین قطعات موردنیاز خودروها همکاری کنند و در این بین نمی توان به نقش شرکت های دانش بنیان در تولید قطعات به روز و وزارت صمت در تامین نقدینگی بی توجه بود.
یقینا موفقیت مدیرعامل جدید ایران خودرو بدون همکاری تمامی بخش های مربوطه ممکن نیست و همه باید برای رشد تیراژ تولید خودرو که موجب افزایش عرضه به بازار و منطقی شدن قیمت خودرو می شود، دست به دست هم دهند.
علاوه بر اهمیت توجه به موضوع تیراژ تولید، توسعه محصولات و جلب نظر مصرف کنندگان از دیگر نیازهای این روزهای بازار خودرو است که استقبال مردم از خودروهای جدید تولید شده گواه این نیاز است. البته ایران خودرو در این زمینه کارنامه درخشانی دارد و پیش از این نیز توانسته با تولید خودروهایي مانند تارا و دنا به دستاوردهای خوبی دست یابد.

عرضه خودرو با پلتفرم های جدید از دیگر اقدامات مثبت در گروه صنعتی ایران خودرو است، طراحی و توسعه پلتفرم های جدید از نیازمندی های صنعت خودرو کشور است که خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی خودروسازان صورت گرفته است. 

گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ کشور طراحی و توسعه پلتفرم های جدید را در دستور کار خود قرار داده است که امیدواریم مجموع این اقدامات گام مثبتی در جهت ارتقای خودروسازی کشور باشد و با توجه به قیمت مناسب خودروهای داخلی نسبت به خودروهای وارداتی بتواند خودرو کیفی رقابت پذیری را به دنیا عرضه كند. 
توسعه و عرضه محصولات جدید و تنوع محصول در گروه صنعتی ایران خودرو بیانگر اهمیت تحقیق و توسعه در این شرکت خودروسازی است که این مسیر باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، حرکت ایران خودرو به سمت تولید محصولات جدید و توجه به موضوع تحقیق و توسعه گام اولیه در این زمینه است و نیاز است سایر خودروسازان نیز به تحقیق و توسعه توجه جدی داشته باشند و به سرعت تنوع بیشتری روی پلتفرم های جدید ایجاد کنند و محصولاتی متناسب با ذائقه مشتریان تولید و به بازار عرضه کنند.  
با توجه به اینکه هم اکنون ذائقه مشتریان بازار خودرو به سمت خودروهای شاسی بلند سوق پیدا کرده باید مدیرعامل جدید ایران خودرو برای برای تولید یک خودرو شاسی بلند داخلی با کیفیت برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد تا بتواند نیاز بازار را پاسخ دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین