تاریخ انتشارشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
استفاده از "ساینا" می تواند خون تازه ای به ناوگان حمل و نقل تزریق کند

ساینا؛ گزینه ای مطلوب برای استفاده به عنوان تاکسی های شهری

حزب الله:حوالی سال 1395 بود که گروه صنعتی سایپا خودروی جدیدی به بازار عرضه کرد؛ خودرویی به نام ساینا که به عنوان یک خودروی اقتصادی ارزان قیمت مزیت‌هایی مثل فضای کابین نسبتاً قابل قبول همراه با سواری متوسط، شتاب اولیه کافی و هزینه نگهداری مناسب را به شما ارزانی می‌داشت...
۰
کد مطلب : ۳۰۱۱۳۸
ساینا؛ گزینه ای مطلوب برای استفاده به عنوان تاکسی های شهری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حوالی سال 1395 بود که گروه صنعتی سایپا خودروی جدیدی به بازار عرضه کرد؛ خودرویی به نام ساینا که به عنوان یک خودروی اقتصادی ارزان قیمت مزیت‌هایی مثل فضای کابین نسبتاً قابل قبول همراه با سواری متوسط، شتاب اولیه کافی و هزینه نگهداری مناسب را به شما ارزانی می‌داشت.
این خودرو همچنین در نسخه‌های فول آپشن (پلاس)، به امکانات خوبی تجهیز شده که برخی از آنها حتی در خودروهای کمی گرانتر هم دیده نمی‌شوند، همین موارد در کنار طراحی به‌روزتر، ساینا را به خودرویی پرطرفدار تبدیل کرده است.

از سوی دیگر ساینا خودرویی اقتصادی است و قیمت ارزان و طراحی مناسب آن موجب شد که تعداد متقاضیان خرید این خودرو روز به روز افزایش یابد به گونه ای که ساینا این روزها به یکی از اصلی ترین خودروهای خانواده های ایرانی تبدیل شده است.
علاوه بر طراحی به روز و زیبا و قیمت مناسب ساینا، مصرف سوخت کم آن را نیز می توان یکی دیگر از مزیت های این خودرو دانست زیرا این ویژگی افزون بر اینکه موجب کاهش هزینه خانوارها می شود بستر کاهش آلودگی هوا به واسطه مصرف کم سوخت را نیز فراهم خواهد کرد.


طراحی به روز و زیبا و مصرف کم ساینا از جمله ویژگی هایی است که نباید به آن بی توجه بود در واقع می توان برای نوسازی ناوگان های حمل و نقل از این خودرو استفاده کرد زیرا از یک سو هزینه زیادی به شهرداری ها تحمیل نمی شود و از سوی دیگر با نیاز ناوگان حمل و نقل که مربوط به تردد درون شهری است، متناسب است.
می توان از طریق انعقاد قرارداد نیاز ناوگان حمل و نقل شهری و تاکسی های شهری را تامین کرد البته تحقق این مهم مشروط بر تامین نقدینگی مورد نیاز سایپا است که در این مسیر باید به نقش وزارت کشور و وزارت صمت اشاره کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین