تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
plusresetminus
حزب الله: مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از تحقق وعده مدیریت شهری مبنی بر دسترسی محلی ساکنین گلدشت به آرامستان بهشت سکینه (س) با ایجاد دسترسی خیابان گلدشت به خیابان رباط ماشین خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۵۲۳۲
دسترسی خیابان گلدشت به آرامستان بهشت سکینه (س) کرج ایجاد شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا آژیر با اعلام این خبر، بیان کرد: با توجه به مطالبه مردمی و لزوم دسترسی محلی به آرامستان بهشت سکینه عملیات اتصال خیابان گلدشت به خیابان رباط ماشین با هدف تسهیل تردد شهروندان انجام شد.
مدیر منطقه ۶ کرج افزود: از آنجایی که ایجاد دسترسی و رفع گره‌های ترافیکی به عنوان یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری محسوب می‌شود، احداث و اصلاح معابر برای تردد ایمن و آسان شهروندان همواره مورد توجه قرار دارد.
به گفته وی؛ ایجاد معابر جدید به ویژه در نقاط پر رفت و آمد مانند آرامستان بهشت سکینه می‌تواند مرهمی بر ترافیک ایام آخر سال و زائرین قبور باشد و تا حدود زیادی از بار ترافیکی و فشار روحی شهروندانی که از این معابر عبور می‌نمایند بکاهد.
آژیر با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری و جدول گذاری به طول ۴۲۰ متر انجام شده است، اضافه کرد: انشاالله بزودی درصورت مساعد بودن شرایط جوی بزودی عملیات زیرسازی و توزیع آسفالت انجام و مسیر یاد شده، آماده بهره برداری شهروندان می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین