تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله: نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از بهره برداری پلاتو بوستان خانواده در مردادماه سال جاری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۹۲۴
توجه به توسعه زیرساختهای فرهنگی-هنری در شورای ششم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی(ره) کرج بازدید کرد.
علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه هایی است که به توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می کند که می توان به آن پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنرهای نمایشی شود.
رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی(ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت های دیگر آن نیز در حال انجام می باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
توجه به توسعه زیرساختهای فرهنگی-هنری در شورای ششم
توجه به توسعه زیرساختهای فرهنگی-هنری در شورای ششم
توجه به توسعه زیرساختهای فرهنگی-هنری در شورای ششم
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین