تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
plusresetminus
حزب الله: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایش سال ۱۴۰۲ با تولید و انتشار ۷۲۸ محتوای خبری، حائز رتبه اول در بین سازمان‌های شهرداری‌های کشور شد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۹۲۲
رتبه اول حوزه اطلاع‌رسانی شهرداری‌های کشور به کرج رسید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی  اظهار کرد: باهدف ایجاد انگیزه و فضای رقابتی در حوزه اطلاع‌رسانی و تولید گزارش‌های خبری و تصویری در بین روابط عمومی‌های تابعه مدیریت شهری‌های سطح کشور که منجر به ارتقاء شفاف‌سازی، پاسخگویی بهینه و تنویر افکار عمومی خواهد شد، عملکرد یک ساله مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در پایش یک ساله اخبار پرتال سازمان‌ها، مناطق و معاونت های تحت مدیریت شهرداری کلانشهرهای کشور، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تولید و انتشار۷۲۸ خبر رتبه اول، سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ۵۱۵ خبر در رتبه دوم و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز با ۳۳۵ خبردر رتبه سوم قرار دارند.
شایان ذکر است است سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ارزیابی‌های سال ۱۴۰۱ نیز رتبه برتراطلاع‌رسانی کشوری را از آن خود کرده بود و طبق اعلام سامانه ۱۳۷ نیز بهترین عملکرد را در بین سازمان‌های تابعه مدیریت شهری کرج کسب کرده است.
رتبه اول حوزه اطلاع‌رسانی شهرداری‌های کشور به کرج رسید
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین