تاریخ انتشارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
plusresetminus
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی بسکتبال در منطقه آسیا، تیم الریاضی لبنان را با جریمه سنگین تنبیه کرد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۶۶۶
رای FIBA به سود نماینده بسکتبال ایران/ تیم لبنانی نقره داغ شد
 آخرین بازی از مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، در حالی میان تیم‌های الریاضی و ساجس لبنان برگزار شد که درگیری ایجاد شده میان هواداران این دو تیم، پای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) را به این رقابت‌ها باز کرد؛ اتفاقی که تا حدودی به سود نماینده بسکتبال ایران تمام شد.
FIBA منطقه آسیا در خبر خود اعلام کرد علاوه بر جریمه نقدی، باشگاه هواداران افراطی (الترا فنز) تیم الریاضی لبنان، به مدت یک سال از حضور در سالن مسابقات محروم هستند. یکی از هواداران افراطی الریاضی نیز به مدت ۵ و یکی دیگر از آن‌ها هم به مدت ۲ سال، از حضور در بازی‌های این تیم برای تشویق محروم خواهند بود.
ضمن اینکه طبق خبری که فدراسیون جهانی بسکتبال در منطقه آسیا منتشر کرد، باشگاه الریاضی لبنان باید مبلغ ۵۰۰۰۰ فرانک سوئیس یا معادل آن به دلار آمریکا را به صورت جریمه نقدی پرداخت کند. 
با توجه به این موضوع که تیم الریاضی لبنان در فینال غرب آسیا حریف شهرداری گرگان از ایران است، نماینده ایران این شانس را دارد که در نبود خیل عظیمی از هواداران الریاضی، نتیجه خوبی را در بازی‌های خراج از خانه مقابل این تیم کسب کند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین