تاریخ انتشارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
plusresetminus
حزب الله: المپین و کاپیتان تیم ملی بوکس ایران، نسبت به صحبت‌های مدیر تیم‌های ملی‌ بوکس واکنش نشان داد و شدیدا از صحبت‌های او انتقاد کرد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۶۶۰
بغض کاپیتان تیم ملی بوکس شکست/ موسوی: آقای رحمتی، تهمت نزنید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در جریان اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران با یکی از تیم‌های روسیه‌ای که به میزبانی سالن حاج احمد ناطق‌نوری برگزار شد، حسین رحمتی مدیر تیم‌های ملی بوکس، در گفت و گو با ایسنا دلیل دعوت نشدن شاهین موسوی، کاپیتان تیم ملی بوکس به اردو را انجام برخی بی‌نظمی‌ها در تمرینات اعلام کرد. رحمتی اعلام کرد که موسوی گاها واقعیت‌ها را وارونه می‌گوید و دلیل دعوت نشدن او بی‌نظمی در تمرینات است.
پس از صحبت‌های رحمتی، شاهین موسوی کاپیتان تیم ملی بوکس ایران که سابقه حضور در المپیک را هم دارد، در تماس با ایسنا نسبت به صحبت‌های رحمتی واکنش نشان داده و آن‌ها را تکذیب کرد. در ادامه صحبت‌های شاهین موسوی با ایسنا را می‌خوانید:
* خبرهای اشتباه به فونتانا دادند که ناراحت شد
- درباره آن تهمتی که به من زده‌اند، باید بگویم که آرنج من سر تمرینات درد گرفت و قرار شد فردا صبح برای گرفتن عکس به دکتر بروم و سپس در صورت نیاز راهی فیزوتراپی شوم. همیشه ساعت ۷ تمرین نوبت صبح ما شروع می‌شود و حدود ساعت ۶ و نیم برای تمرین از خواب بیدار می‌شویم. من با آقای دلاوری هم اتاق بودم که به او گفتم می‌خواهم از دستم عکس بگیرم و امروز برای تمرین صبح نیستم. آقای دلاوری هم همین موضوع را به سرمربی تیم ملی می‌گوید. آقای فونتانا، سرپرست یا نمی‌دانم تدارکات تیم را که آقای واعظی است، به خوابگاه می‌فرستد که اگر کسی جا مانده است او را به تمرین ببرد. 
- قاعدتا ساعت ۶ و نیم صبح مسئولان عکسبرداری نیستند که من آنجا باشم، ساعت ۷ و نیم من اتاق بودم و ساعت ۸ صبح از دستم عکس انداختم و به خوابگاه برگشتم. آقای عاشری در اتاق بودند که گفتند کجا بودی که فونتانا ناراحت شده و معتقد است تو بی‌نظمی کرده‌ای. من هم همان لحظه عکس رادیولوژی را نشان دادم و گفتم برای این نبودم. آقای واعظی باید دلیل را به فونتانا می‌گفت. به نظر من یک کارهایی شده و خبرها اشتباه به فونتانا رسیده‌اند که او ناراحت شده بود. حتی آقای جاسم دلاوری به من گفت با مترجم پیش فونتانا برو که من هم با عکس رفتم و ایشان ساعت عکس را هم دید.
 
بغض کاپیتان تیم ملی بوکس شکست/ موسوی: آقای رحمتی، تهمت نزنید
* فونتانا سر تمرین از من دلجویی کرد
- پس از دیدن عکس، فونتانا رو به من گفت که گزارش دکتر می‌خواهد و من هم گفتم باید غروب بروم تا عکس را ببیند و جواب را به من بدهد. ایشان گفتند از تمرین عقب می‌مانی که گفتم پس در این صورت اگر صلاح نمی‌دانید در اردو مانده و تمرین می‌کنیم. پس از آن هم دیگر عکس‌هایی که گرفته بودم را به دکتر هم نشان ندادم. این حرکت من بی‌نظمی است‌؟ اگر بچه‌ها از خط خوردن نترسند که متاسفانه ترس خط خوردن دارند، می‌توانند صادقانه بگویند که خود فونتانا سر تمرین گفت ما درباره آقای موسوی چیز دیگری فکر می‌کردیم اما حقیقت نداشته است. 
* فدراسیون پزشک بیاورد تا ورزشکار دنبال دکتر نرود
- اگر این کار من که برای درمان مصدومیتم به عکسبرداری و دکتر رفته‌ام بی‌نظمی است، فدراسیون سر تمرین دکتر بیاورد تا ورزشکار خودش دنبال کارهای درمان نباشد. به جای اینکه از من قدردانی شود که خودم پیگیر کارهای درمانی بوده‌ام به من تهمت بی‌نظمی می‌زنند. حتی در تمرینات خرم‌آباد عضله زیر شکم من آسیب دید و خود مسئولان بوکس خرم‌آباد من را دکتر بردند که پزشک بعد از معاینه اعلام کرد که باید یک هفته استراحت کنم. آقای رحمتی می‌گوید در مجازی فیلم تمرین گذاشته‌ام، آیا ما اختیار صفحه خودمان را هم نداریم که فیلم قدیمی تمرینات را برای دنبال کنندگان خود بگذاریم؟ دکتر هم آسیب من را تایید کرده بود. ویدیوهایی هم که بازنشر کردم از قبل بود و این صحبت‌ها صرفا تهمت است.
* هیچگاه اینگونه صحبت نکرده‌ام، اما ...
- حتی بعد از اتمام یک هفته استراحت من به آقای عاشری زنگ زدم و گفتم که یک هفته من تمام شد و می‌خواهم به خرم‌آباد بیایم. خود او به من گفتند نیا چون اگر سه‌شنبه بیایی، چهارشنبه اردو تعطیل است و دیگر تا قهرمانی کشور تمرین نداریم. من حتی بعد از دوران مصدومیتم با وجود عدم آمادگی کامل،‌ با ۳۰ درصد آمادگی در قهرمانی کشور شرکت کردم و پس از سال‌ها که نفر اول ایران بودم، نقره گرفتم. من بوکسور تازه کار هستم؟ رزومه من مشخص است و همه می‌دانند که به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم تمرین کنم و با ۳۰ درصد آمادگی پس از سال‌ها در این دوره قهرمانی کشور دوم شدم. همه می‌دانند من چه روحیاتی دارم و هیچگاه اینگونه صحبت نکرده‌ام و همواره از هم تیمی‌هایم حمایت کرده‌ام، اما یکی بگوید چطور دانیال شه‌بخش بدون حضور در قهرمانی کشور به اردو دعوت شد اما شاهین موسوی دعوت نشد؟ 
بغض کاپیتان تیم ملی بوکس شکست/ موسوی: آقای رحمتی، تهمت نزنید
* آقای رحمتی منتی سر من نگذارند
- طبق گفته خود فدراسیون، نفرات اول قهرمانی کشور را عازم بلغارستان می‌کردند، چطور شه‌بخش را هم اعزام کردند وقتی او در قهرمانی کشور حضور نداشت؟ نباید منتی سر من بگذارند که او را به اردو دعوت کردیم، باید از من درخواست هم بکنند که در اردو باشم و از خدایشان باشد. دلیل صحبت‌های فعلی من نیز روشن کردن برخی صحبت‌ها و تهمت‌هایی است که آقای رحمتی مطرح کردند و اصلا درست نیست، بعد از این همه سال به من تهمت بی‌نظمی زده‌اند. 
* به فونتانا گفتم بچه نیستم که من را بازی دهند
- پس از همه این اتفاقات آقای حسینی به من گفت تیم که به ایتالیا رفت تو را به اردو دعوت می‌کنیم، اما کسی من را دعوت نکرد و من خودم سرزده به فدراسیون رفتم چون تلفن من را جواب نمی‌دادند. فونتانا و فونتس هم بودند که به من گفتند موسوی کجایی، خبری از تو نیست؟ من هم گفتم شما من را دعوت نکرده‌اید که بیایم، به آن‌ها گفتم اصلا برای من انتخابی برگزار نکردید و در تمرینات هم مصدوم بودم اجازه ندادید دکتر بروم، بجز آن یک جلسه که عکسبرداری کردم. رو به آقای حسینی هم گفتم به من گفتید روزی که تیم به ایتالیا برود من را به اردو دعوت می‌کنید! حسینی گفت فونتانا اجازه نداد.
- فونتانا وقتی دید من عصبی هستم به من گفت که می‌خواستیم یک انتخابی با قشلاقی برای تو برگزار کنیم. من هم به مترجم او گفتم خیلی رو راست به او بگوید که من بچه نیستم تا هرطور که دوست دارید با من صحبت کنید. گفته بودید کسانی که در ایتالیا ببازند شانسی برای تایلند ندارند اما الان به من می‌گویید انتخابی بزن. حسینی گفت بحث نکن و به اردو بیا که من گفتم وقتی مربیان روی من نظری ندارند کجا بیایم. حتی اگر انتخابی را هم در حقیقت می‌بردم، احتمالا جور دیگر تصمیم گرفته می‌شد.
بغض کاپیتان تیم ملی بوکس شکست/ موسوی: آقای رحمتی، تهمت نزنید
* عزت و ذلت را خدا می‌دهد آقای رحمتی
- برای آخرین موضوعی که آقای رحمتی گفت هم باید بگویم که من یازدهم می‌خواستیم به اردو بروم تا حتی اگر نیاز بود باز هم انتخابی بزنم تا شانسم را در انتخابی المپیک تایلند امتحان کنم. به روابط عمومی فدراسیون زنگ زده و گفتم هماهنگ کند تا به اردو بروم، نمی‌دانم او با چه کسی هماهنگ کرد که به من گفت "شاهین به اردو نیا چون گفته‌اند موسوی نیاید، همانطور که ایمان رمضانپور و مقصودی را نخواستیم، موسوی را هم نمی‌خواهیم. گفته‌اند برای تایلند هم نظری روی موسوی نداریم."
- من بعد از سال‌ها تلاش و زحمت برای بالا بردن پرچم کشورم، اینقدر بی‌ارزش نیستم که هر زمان دوست دارید بگویید بیا و هر زمان نخواستید بگویید نیا. الان نمی‌دانم باز هم چه اتفاقی در سنگین وزن رخ داده و روزبه صفری چگونه مقابل بوکسور روس مبارزه کرده که دوباره رمضانپور را  دعوت کرده‌اند. آقای رحمتی، من دروغگو هستم و وارونه حرف می‌زنم؟ من در ۷ - ۸ سالی که عضو تیم ملی بودم نفر دوم نبوده‌ام، من بخواهم دعا کنم که کسی مصدوم شود یا ببازد؟ عزت و ذلت را خدا می‌دهد و بنده‌ها هیچ کاره‌اند. من آدمی نیستم که واقعیت را نگویم و تا کنون هم جز احترام برای هم تیم‌هایم چیزی نخواسته‌ام.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین