تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
plusresetminus
حزب الله: پلیس فتای گیلان هشدار داد: شهروندان به لینک‌های افراد ناشناس و با عناوینی مانند تخفیف به مناسبت عید فطر وارد نشوند.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۰۰۳
لینک‌های تخفیف عیدانه را باز نکنید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای گیلان گفت: مجرمان سایبری به بهانه تعطیلات عید فطر و ارائه کالا و خدمات مختلف با عناوین فریبنده تخفیف عیدانه و قراردادن لینک جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.
 
او افزود: مردم از باز کردن لینک‌های ارسالی به صورت پیامکی یا در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر که از سوی افراد ناشناس با مضامین طرح‌های ابلاغی از سوی دولت ارسال می‌شود، خودداری و اخبار موثق را فقط از طریق سایت‌ها و رسانه‌های معتبر خبری پیگیری کنند.
 
رئیس پلیس فتای گیلان تصریح کرد: هموطنان توجه کنند که بسیاری از این سایت‌های کلاهبرداری در مدت کوتاهی و فقط با اهداف مجرمانه بارگذاری شده و بعد از رسیدن به اهداف خود از دسترس خارج می‌شوند. 
 
به گفته سرهنگ نقی‌مهر، شهروندان در صورت برخورد با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا یا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری از مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان پلیس فتا برای رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین