تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
plusresetminus
حزب الله:سه خواننده پاپ کشور به مناسبت عید فطر در ویژه برنامه «شب‌های لبخند» به اجرای کنسرت رایگان می‌پردازند.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۹۸۸
کنسرت رایگان خوانندگان پاپ
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ویژه برنامه همنشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» همزمان با عید سعید فطر با کنسرت رایگان سه خواننده پاپ؛ حامد همایون، حمید حامی و عماد طالب‌زاده در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از سر گرفته می‌شود.
حامد همایون چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه، حمید حامی پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه و عماد طالب‌زاده جمعه ۲۴ فروردین ماه، ساعت ۲۰ در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه می‌روند.
پیش از این، کنسرت رایگان خوانندگان بسیاری از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده و علی عبدالمالکی با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است و با اجرای کنسرت‌های پیش‌رو، ویژه برنامه همنشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به نوزدهمین شب می‌رسد.
این کنسرت‌ها همراه با استندآپ کمدی و برنامه‌های متنوع دیگر با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شوند و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین