تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
plusresetminus
حزب الله:وزیر امور خارجه گفت: در سفر به سوریه، علاوه بر بررسی تحولات منطقه‌ای و جهانی، توافقات روسای جمهور دو کشور بررسی و ارزیابی شد.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۹۸۶
گفت‌وگوی مهمی با بشار اسد و فیصل مقداد در سوریه انجام شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، گزارشی از سفر خود به سوریه را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.
وی نوشت: روز گذشته در دمشق، رایزنی و گفت‌وگوی مهمی با آقایان بشار اسد رئیس‌جمهور، فیصل مقداد وزیر امور خارجه و همچنین مشاور امنیت ملی سوریه داشتم؛ علاوه بر بررسی تحولات منطقه‌ای و جهانی، به‌ویژه موضوع مهم فلسطین و غزه، توافقات روسای جمهور دو کشور بررسی و در نتیجه ابعاد گسترش مناسبات دوجانبه از جمله اقتصادی رضایتبخش و رو به جلو ارزیابی شد.
در ادامه به همراه آقای فیصل مقداد ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را افتتاح و خدمات‌رسانی رسمی آن آغاز شد.
همچنین به همراه همتایم با یک دیپلمات جوان وزارت خارجه سوریه که در جریان حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل به سفارت کشورمان در دمشق ب شدت مجروح و متاسفانه یک پای خود را بر اثر اصابت موشک از دست داده در بیمارستان عیادت کردیم.
دیدار با دیپلمات‌های کشورمان، نمایندگان نهاد‌های ایرانی و مستشاران نظامی ایرانی ضد‌تروریسم در دمشق و خانواده آنان در فرودگاه و محل سفارت که با وجود دشواری‌های محل ماموریت  سرشار از روحیه، تعهد و حس مسئولیت‌پذیری‌اند، بسیار غرورآفرین و افتخار‌آمیز بود.
 
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین