تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
plusresetminus
حزب الله: شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه و حج با بررسی آخرین اقدامات انجام‌شده درباره حج، از تشکیل کاروان‌های ۲۳ روزه عراق ویژه ماه رمضان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۱۶۱
برقراری سفرهای ۲۳ روزه عراق
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه و سازمان حج و زیارت در سال ۱۴۰۲ که آخرین اقدامات در حوزه اجرایی حج و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درباره اعزام‌های عتبات نوروزی و ماه رمضان بررسی شد، حمیدرضا محمدی ـ معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ـ از تشکیل کاروان ۲۳ روزه ویژه رمضان برای سفر زمینی به عراق و استقبال زائران خبر داد.
غلامرضا رضایی ـ معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت ـ از سفر اخیرش به عربستان و پیگیری‌های انجام‌شده در زمینه‌های مسکن، نقل شهری و بین شهری، پرواز و مشاعر گزارش داد و گفت: با وزارت حج و عمره عربستان به صورت مستمر در ارتباط هستیم تا زمینه اعزام زائران طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در موعد مقرر فراهم شود.
سیدعباس حسینی ـ رئیس سازمان حج و زیارت ـ نیز گفت: این سازمان در تعطیلات نوروزی بی‌وقفه امور حج و عتبات کاروان‌های اعزامی را پیگیری خواهد کرد و با همراهی مرکز پزشکی، معاینات زائران حج ۱۴۰۳ طبق برنامه انجام می‌شود و زمینه برای اقدام‌های بعدی مهیا خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ شعار حج ۱۴۰۳ را «حج؛ قرآن‌محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» اعلام کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دراین‌باره گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی و با توجه به محورها و توصیه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری درباره انس با قرآن و همچنین شرایط جهان اسلام و بویژه فلسطین و مشورت‌های صورت‌گرفته شعار حج ۱۴۰۳ انتخاب شده است.
نواب افزود: در انتخاب این شعار چالش‌های مهم جهان اسلام و امت اسلامی و بویژه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مبارزات آنان علیه اشغالگران صهیونیست و آثار عملیات طوفان الاقصی در زنده نگاه داشتن قضیه فلسطین مدنظر قرار گرفته است؛ چرا که ظلم و ستمی که امروز توسط رژیم اشغالگر فلسطین اتفاق افتاده بی‌سابقه است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین