تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
plusresetminus
حزب الله: کانال تلگرامی بررسی های کریا در مطلبی درباره ساخت اسکله در غزه توسط آمریکا نوشت:
۰
کد مطلب : ۳۳۲۷۶۰
آمریکا چگونه در غزه اسکله می‌سازد؟!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کانال تلگرامی بررسی های کریا در مطلبی درباره ساخت اسکله در غزه توسط آمریکا نوشت:
آمریکا چگونه در غزه اسکله می‌سازد؟!
حقیقت در مورد طرح امریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی برای ایجاد یک بندر در غزه برای ارسال مواد غذایی به ساکنان آواره و جنگ‌زده این منطقه آن است که بخشی از برنامه درازمدت امریکا برای ایزوله‌کردن و خارج کردن غزه از محیط خارجی به منظور گرسنه نگه‌داشتن مردم این منطقه است.
این بندر درست در جایی ساخته می‌شود که قرار است بیش از 200 هزار چادر برای ساکن کردن مردم آواره غزه برپا شود و پول این چادرها را هم قرار است امارات و عربستان بدهند!
هنوز واکنش رهبران حماس، گردان‌های قسام و دیگر جنبش‌های فلسطینی در مورد این طرح و ایده را نشنیده‌ایم، اما اگر به این طرح نگاهی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که واقعیت چیز دیگری است و امریکایی‌ها می‌خواهند به نوعی شراکت خود در جنایت علیه مردم غزه را لاپوشانی کنند.
در این مورد کافی است نگاهی به روشن بودن عامدانه میکروفن‌ها هنگام صحبت بایدن در وسط کنگره با یکی از نمایندگان اشاره کرد که طی آن در ظاهر او از رفتارهای نتانیاهو به شدت عصبانی است.
منطقه زردرنگ جایی است که صهیونیست‌ها با کمک امریکا و همراهی مصر، اردن، امارات و انگلیس قرار است بیش از دو میلیون جمعیت غزه را ساکن کنند!!
همه را می‌خواهند در این منطقه در قالب روستاهای چادری جمع کنند و آن نقطه سفید را هم جایی است که صهیونیست‌ها می‌خواهند با کمک دولت امارات یک بندر ایجاد کند تا از این بندر غذا وارد این منطقه شود.
بقیه غزه را هم قصد دارند با خاک یکسان کرده و هر کسی می‌خواهد به غذا و دارو دست پیدا کند باید به این منطقه زردرنگ برود.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین