BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> چه تخلفاتی را می‌توان به تعزیرات گزارش داد؟ | حزب الله نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی موضوع تخلفاتی را که می‌توان به تعزیرات حکومتی گزارش داد، تشریح کرد.
۰
کد مطلب : ۳۲۶۸۱۱
چه تخلفاتی را می‌توان به تعزیرات گزارش داد؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مردم در سه حوزه مختلف می توانند شکایت خود را در سازمان تعزیرات حکومتی ثبت کنند که یکی از این حوزه ها کالا و خدمات است و در موضوعات گرانفروشی، کم فروشی ، احتکار ، عدم عرضه و امثال این موارد امکان شکایت و ثبت گزارش وجود دارد.
 
وی ادامه داد : بهداشت و درمان موضوع دیگری است که مراکز عرضه خدمات مخصوصا رستوران ها و مراکزی که ارتباط زیادی با مردم دارند حتما باید از حیث بهداشتی افرادی که در این مراکز فروش و عرضه حضور دارند کارت بهداشت داشته باشند و برای مراکز درمانی هم به همین صورت است که در خصوص تعرفه دریافتی، اقدامات بهداشتی، محصولات استفاده شده در این مراکز یا استفاده از افراد غیر متخصص مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف شکایت خود را ثبت کنند.
 
اسفنانی اظهار کرد: در موضوع قاچاق کالا و ارز در هر موردی می توان گزارش تخلف را برای بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین