تاریخ انتشارشنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ممنوعیت فروش بلیت چارتری هواپیما همچنان ادامه دارد و لغو نشده است.
۰
کد مطلب : ۳۲۰۸۱۸
ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما همچنان ادامه دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد محمدی بخش گفت: همچنان فروش بلیت های چارتری برای تمامی مسیرهای داخلی ممنوع است  و پیش از این اعلام کرده بودیم که بعد از اتمام تابستان، درخواست مراکزی که قصد فروش بلیت به صورت چارتری دارند را بررسی خواهیم کرد.
 
به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، برخی از مراکز از جمله منطقه آزاد کیش درخواست لغو ممنوعیت فروش بلیت چارتری را داده که ما اعلام کردیم درخواست خود را در شهرها و مسیرهایی که می‌خواهند ارائه کنند تا در کمیسیون مربوطه بررسی شود و در صورت تایید اعلام خواهد شد.
 
او می‌گوید: به هیچ عنوان ممنوعیت فروش بلیت چارتری لغو نشده و یا برنامه‌ ای برای لغو آن نداریم چراکه با اجرای این طرح شاهد کاهش حذف سوداگران و دلالان از بازار فروش بلیت هواپیما در کشور بوده‌ایم.
 
محمدی بخش بیان کرد: بخش عمده ای از تخلفات در حوزه فروش بلیت به دلیل سایت های توزیع کننده بود که در حال حاضر با اجرای این طرح آرامش در این بازار حاکم شده است. 
 
گفتنی است پیش از این هم وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده بود با نظارت و بررسی های دقیق در حوزه فروش بلیت به ویژه بلیت هواپیما  شاهد آن بودیم که  آرامش در بازار فروش بلیت‌ها برقرار شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین