تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام خبر تعویق زمان ثبت‌نام وام دانشجویی گفت: نام‌نویسی از متقاضیان دریافت وام دانشجویی از دوشنبه اول اسفند ماه آغاز می‌شود.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۶۸۱
ثبت‌نام وام دانشجویی به تعویق افتاد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر مسعود گنجی ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه با توجه طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان، زمان ثبت‌ درخواست وام دانشجویی با تاخیر همراه است؛ خاطرنشان کرد: در حال طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم هستیم و به همین دلیل  زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی با تاخیر چند روزه شروع می‌شود. بر این اساس دانشجویان می‌توانند از روز دوشنبه اول اسفندماه سال جاری نسبت به ثبت درخواست وام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه پیش از این اعلام شده بود، زمان ثبت درخواست وام از روز شنبه ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود،گفت: مرحله انتقال داده‌ها به سامانه جدید در حال انجام است و تغییر سامانه در راستای سهولت دسترسی دانشجویان انجام می‌شود و سامانه جدید به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.  
به گزارش ایسنا، وام‌ها به ۵ دسته "تحصیلی"، "ودیعه مسکن متاهلی"، "شهریه"، "بند ج تبصره ۹ قانون بودجه کل کشور" و "تغذیه" طبقه‌بندی می‌شود. میزان وام تحصیلی دانشجویان در سال تحصیلی کنونی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی پیوسته معادل یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود که برای سال تحصیلی آینده مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین وام تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد پیوسته، کارشناسی‌ارشد ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای در سال تحصیلی گذشته معادل یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود. در
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین