تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
plusresetminus
حزب الله: وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم صدور مجوز استخدام پرستاران از سوی سازمان اداری و استخدامی، گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار دانشجوی پرستاری در حال تربیت داریم و نگران کمبود پرستار نیستیم و در صورت صدور مجوزهای استخدامی نیروی انسانی به تعداد کافی وجود دارد تا با به کارگیری آنها مشکلات خود را برطرف کنیم.
۰
کد مطلب : ۲۹۸۱۰۲
لزوم صدور مجوز برای استخدام پرستاران / ۴۰ هزار دانشجوی پرستاری در حال تحصیل
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر بهرام عین‌اللهی، گفت: در سال گذشته نزدیک به ۶۹ هزار نفر استخدام داشتیم که بخشی از آنها از پرستاران بودند که البته برای آنها از قانون ایثارگران استفاده شده بود.
او تاکید کرد: باتوجه به اینکه ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی طی یک سال گذشته در ۷۹ مرکز اضافه کرده‌ایم و قرار است ۷۷۰۰ تخت دیگر نیز اضافه شود، شدیدا به نیروی انسانی نیاز داریم و به منظور این نیاز در حال مکاتبه با سازمان اداری و استخدامی هستیم و ان‌شاءالله موفق شویم تا مجوزهای لازم استخدام را دریافت کنیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای ما در حوزه پرستاری است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار دانشجوی پرستای در حال تربیت داریم و نگران کمبود پرستار نیستیم و در صورت صدور مجوزهای استخدامی نیروی انسانی به تعداد کافی وجود دارد تا با به کارگیری آنها مشکلات خود را برطرف کنیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین