تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
plusresetminus
حزب الله: کامیون قدرتمند امپاور BD300 برای نخستین بار در نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان رونمایی شد. بهمن دیزل این محصول را با شعار پرقدرت، ایمن و با دوام راهی بازار کرده است...
۰
کد مطلب : ۲۹۸۱۰۱
کامیون جدید بهمن دیزل، عقب ماندگی ۵۰ ساله را جبران می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کامیون قدرتمند امپاور BD300 برای نخستین بار در نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان رونمایی شد. بهمن دیزل این محصول را با شعار پرقدرت، ایمن و با دوام راهی بازار کرده است.
این کامیون مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا را دارد. به گفته کارشناسان تولید این کامیون منجر به تحولی در صنعت دیزل‌های متوسط خواهد شد و عقب ماندگی پنجاه ساله را جبران خواهد کرد. به زعم صاحب‌نظران حوزه خودروهای تجاری چنانچه رقبای بهمن دیزل عقب ماندگی چند ده ساله خود را جبران نکنند،  BD300 بازار آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از نظر قدت، موتور این خودرو کامینز با توان 300 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر است. در خصوص شاخص‌های ایمنی و دوام این کامیون مطابقت کامل با استانداردهای 85 گانه کشور و همچنین استانداردهای ایمنی روز دنیا است.  سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم هشدار انحراف از مسیر(LDWS) تنها بخشی از امکانات ایمنی این محصول است.


از نظر ایمنی می‌توان گفت در مدل باری، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای و در مدل کمپرسی هر دو کاسه‌ای است. سیستم تعلیق جلو در هر دو مدل بادی پارابولیک بوده که به پایداری و راحتی سرنشین کمک می‌کند. همچنین سیستم تعلیق عقب در مدل باری به صورت بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع است که در حافظه ذخیره می‌شود. در طراحی این کامیون آسایش و رفاه راننده مهم دانسته شده است.

این خودرو در دو مدل باری و کمپرسی که هر دو مجهز به جای خواب برای استراحت راننده یا سرنشین می باشد عرضه خواهد شد. این کامیون دومین محصول از خانواده امپاور است که توسط بهمن دیزل تولید می‌شود. اولین محصول خانواده امپاور کشنده BD500 که تاکنون تمامی طرح‌های فروش آن مورد استقبال بی‌نظیر بازار قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین