تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
plusresetminus
فصل جدید مسابقه تلویزیونی «پنج ستاره» با اجرای حسین رفیعی از این هفته چهارشنبه و پنجشنبه ـ ۹ و ۱۰ آذر ماه ـ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
۰
کد مطلب : ۲۹۸۱۰۰
استندآپ کمدی «مسعول» در سری جدید «پنج ستاره»
فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه‌کنندگی فرهاد مختاری در ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای با محوریت آشنایی با تربیت فرزندان تهیه و تولید شده است. این مسابقه تلویزیونی از این هفته چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۱ پخش می شود. 
در این مسابقه رقابت بین دو خانواده ۳ تا ۷ نفره با حضور تماشاچیان شکل می گیرد. شرکت‌کنندگان باید جواب سوالی مرتبط با شخصیت‌های نمایشی را پیدا کنند و روی یک مار لغزان (بازی مسیربایی مارپیچ) گزینه درست را اعلام کنند.
در هر مسابقه بازی‌های خانوادگی تکلیف میزان زمان و تعداد نفرات گروه‌ها را معین می‌کند و در پایان جوایز به صورت نقدی به برندگان اهدا می شود.
در این مسابقه شخصیتی به نام مسعول با "ع" که نقش آن را مصطفی احمدی ایفای می کند، استندآپ کمدی اجرا می کند و مخاطبان در طول مسابقه شاهد گپ و گفت طنز او با مجری برنامه و شرکت کنندگان هستند.
مسابقه «پنج ستاره» کاری از گروه تهران و شهروندی است که هر هفته از دوشنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین