تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
plusresetminus
حزب الله: منابع عبری زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به روسیه پیشنهاد حل و فصل پرونده فعالیت آژانس مهاجرت یهود به دور از دستگاه قضایی را داده است.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۶۸۳
پیشنهاد رژیم صهیونیستی به مسکو برای حل بحران "آژانس یهود" خارج از دستگاه قضایی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سایت واللا اعلام کرد، اسرائیل از روسیه خواسته جلسه محاکمه پرونده آژانس مهاجرت یهود را به تأخیر بیندازد تا به توافقی درباره این پرونده دست یابند.
روز جمعه جلسه استماع دیگری در دادگاه مسکو درباره شکایت ارائه شده از سوی وزارت دادگستری روسیه علیه آژانس مهاجرت یهود برگزار می‌شود.
این سایت اعلام کرد: با پیشروی روند قانونی رسیدن به یک راهکار میانه که مانع از پایان فعالیت آژانس مهاجرت یهود در روسیه شود، دشوار خواهد بود. هدف از مکالمه اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم‌ صهیونیستی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه این بود که اطمینان حاصل شود دلایل سیاسی پشت اقدام وزارت دادگستری روسیه علیه آژانس مهاجرت یهود وجود ندارد. این مذاکرات طولانی و "صمیمی" بود و پوتین و دیگر مسئولان کرملین مسئول این اقدام نیستند.
یک مسئول ارشد اسرائیلی اعلام کرد: پوتین در این مکالمه تلفنی آمادگی خود را برای حل این پرونده از طریق کانال‌های قانونی اعلام کرد و گفت که با اینکه از مهاجرت شهروندانش راضی نیست اما قصد ممانعت از مهاجرت یهود به اسرائیل را ندارد.
بعد از یک روز از این مکالمه مشاور امنیت داخلی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مسئولان کرملین تماس گرفته و به آن‌ها پیشنهاد داد که دو طرف به راه حلی خارج از دستگاه قضایی یابند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین